Kavereita Lappeenrannasta??

Pohjan akka

Heippa! Täällä olis 21-vuotias nuori nainen joka on juuri muuttanut paikkakunnalle. Kaikki ystävät tosiaan jäivät Lappiin, eikä pahaa tekisi saada uusia ystäviä täältä. Tykkään leffoista, kaljoittelusta, eläimistä, shoppailusta, höpöttämisestä ja oikeastaan melkeinpä mistä vain. Löytyykö kohtalontovereita?

Sivut

Kommentit (17)

Lappeenrantalainen

Hei! Täälläkin yks kohtalontoveri.

Itsekin olen Lapista Lappeenrantaan muuttanut kesällä. Olen 25-vuotias ja samoja kiinnostuksen kohteita, kuin sinulla. :)

Vierailija

Itsekin olen muuttanut Lappeenrantaan noin reilu vuosi sitten, en kylläkään Lapista. Samanlaiset harrastukset kiinnostaa myös!

T: 23 vuotias naisen alku :)

L

Täällä myös pari kuukautta sitten Lappeenrantaan muuttanut 21-vuotias nuori nainen. Uusia kavereita olisi kiva saada kun täältäpäin ei hirveästi tunne ihmisiä :)

23-vuotias naisen alku

Meitähän on paljon täällä, miten ootte päätyny lappeenrantaan asumaa?

Ootteko muuttanu koulun tai töitten perässä? Ite alunperin tulin koulun perässä :)

M-23

Mitä ihmettä, miks kaikki muuttaa tänne lepraan?                                                                                                                                   

L

Mun poikaystävä on Lappeenrannast kotoisin nii nytkun mulla on opinnot ihan loppuvaiheessa nii muutettiin sit tänne ja täältä etin töitä :)

Mitä kautta teihin muihin sais yhteyttä? :)

paluumuuttaja

Moi!

Täälläkin yksi vasta Lappeenrantaan muuttanut. Olen paluumuuttaja, muttei täällä kavereita silti ole. Kaupunki on tuttu, niin osaan ainakin sen suhteen olla avuksi. Oletteko täällä töissä vai opiskelemassa? :)

tinttirintti

Moikka ! Täällä olis uusia tuttavuuksia vailla 25-vuotias nainen. Olen Imatralta, mutta ei toi lappeenranta kovin kaukana ole. Ja itsekkin siellä asunut pari vuotta sitten. :) Ei oikein ole löytynyt tässä aikuisiällä luotettavia kavereita. Ja nyt kyllä kaipaisi uusia ystäviä joiden kanssa voi jutella ja tehdä kaikkia " tyttöjen " juttuja. Olen hauska ( ainaskin itseni mielestä ;D ) ja osaan pitää hauskaa. :) Asun avoliitossa ja seurustellut jo mieheni kanssa 5vuotta. Mutta kaipaan elämääni oikeita ystäviäkin . Elämässäni on ollut kaikenlaista tyyppiä , mutta jotenkin aina joutunut pettymään kavereihin koska ovat pettäneet esim. Luottamukseni ym . Ettei ole sellaista tosi ystäviä löytynyt. Itse olen rehellinen ja luotettava toivon sitä samaa muiltakin. :) tähän on nyt jotenkin vaikea ilmaista itseäni koska hirveesti ei oo kokemusta tälläiseen paikkaan kirjottelusta. Ekaa kertaa siis tälläiselle palstalle viestiä laitan. Mut hei viskaa viestii takas jos kiinnostuu tutustuu niin rupatellaan lisää vaikka @ , whatsupin tai vaikka fb kautta :)

Villimiina

Moikka! Itsekin ihan vahingossa bongasin tämmösen viestiketjun täältä ja huomasin, että muutama muukin samassa tilassa täällä. Mä olen itse muuttanut kans vähän aikaa sitten takaisin Lappeenrantaan. Vaikka paikka on tuttu, niin paljon on muuttanut täältä kavereita pois tai sitten vain kasvanut erilleen. Joten uudet tuttavuudet olisi vain plussaa! Olisi kiva vaihtaa sun kanssa vaikka enemmänkin kuulumisia :)
Pystyn komppaamaan täysin, että aikuisiällä on todella paljon vaikeampi löytää varsinkin niitä hyviä ystäviä.
Mulla päivät menee töissä ja illalla koiran treenalla vaihtelevalla menestyksellä.

Jos tuntuu, et natsaa juttukaveri ja tutustua niin pistä viestiä takas! :) tosiaan nainen ja 24v. Haha :D

tinttirintti

Ois kyl kiva jutella enemmänkin. En oo nyt ihan varma tarkotitko minuu tuossa viestissä , kun täällä on muitakin kommentoijia. Mutta näin oletin. Oon vähä uuno näis keskustelupalstoissa, kun en oo hirveesti tämmösis pyörinyt / kommentoinut mihinkään yleensä. :D Mut mitäs kautta täs nyt lähtis juttelee enempi ? :o Pitäiskö vaihtaa @ ? Kun ei vissiin viitti tänne laittaa yleisesti facebookin nimeä, kun siin näkyy koko etu ja sukunimi. :D

tinttirintti

Hei mie tein ryhmän fb " Uusia tuttavuuksia "
Käykäähän kaikki liittymässä, ketkä haluu :) Ni siel sit voi jutella ja tutustua lisään muihin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat