Yleinen keskustelu

Tervetuloa keskustelemaan. Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Ilman rekisteröitymistä voit keskustella Yleinen-aihealueella, muut alueet vaativat nimimerkin rekisteröimisen.

Viesti

Voisko tänne laitella ihmiset millon alkaa kolahdella valintakoekutsuja AMK:hon ja mihin AMK:hon :)

[quote author="Juttaemilia" time="10.05.2012 klo 11:59"]

Voisko tänne laitella ihmiset millon alkaa kolahdella valintakoekutsuja AMK:hon ja mihin AMK:hon :)

[/quote]
0

Ainaki eilen tuli TAMK:iin :)

[quote author="-Eclipse-" time="10.05.2012 klo 03:29"]

Ainaki eilen tuli TAMK:iin :)

[/quote]
0

Ite oottelen OAMK:iin. :)

[quote author="Juttaemilia" time="10.05.2012 klo 10:45"]

Ite oottelen OAMK:iin. :)

[/quote]
0

Apua, mille alalle olet hakenut?
Odottelen myös kutsua Tamk:iin, ja pieni pelko ettei sitä tule..

[quote author="tuulia_" time="11.05.2012 klo 04:35"]

Apua, mille alalle olet hakenut?
Odottelen myös kutsua Tamk:iin, ja pieni pelko ettei sitä tule..

[/quote]
0

Hain sekä sosionomiksi että tradenomiksi ja kutsu on tullu liiketalouteen. Mille alalle odotat kutsua?

[quote author="-Eclipse-" time="11.05.2012 klo 05:49"]

Hain sekä sosionomiksi että tradenomiksi ja kutsu on tullu liiketalouteen. Mille alalle odotat kutsua?

[/quote]
0

poikaystävälle tuli jo kutsu rakennustekniikkaan, itse hain esim sosionomiksi ja kutsua ei ole tullut. joka tapauksessa sieltä joku kirje tulee, eri asia mitä siinä sitten lukee. eli kyllä ne ilmoittaa kirjeellä vaikkei valintakokeisiin olisi menemistäkään

[quote author="dances" time="17.05.2012 klo 09:49"]

poikaystävälle tuli jo kutsu rakennustekniikkaan, itse hain esim sosionomiksi ja kutsua ei ole tullut. joka tapauksessa sieltä joku kirje tulee, eri asia mitä siinä sitten lukee. eli kyllä ne ilmoittaa kirjeellä vaikkei valintakokeisiin olisi menemistäkään

[/quote]
0

RAMK:iin tuli kutsu viime viikon to ja pe!

[quote author="jannu" time="17.05.2012 klo 11:38"]

RAMK:iin tuli kutsu viime viikon to ja pe!

[/quote]
0

Hain Haaga-heliaan liiketalouteen ja finanssialaan, molempiin on kutsu tullut, eri viikoilla tosin. Hain myös Metropoliaan fysioterapiaan sekä viestintään. Fysioterapian kutsut lähetetään vasta muistaakseni tämän kuun lopulla.. :s viestinnästä ei tietoa.

[quote author="bestseller" time="18.05.2012 klo 09:46"]

Hain Haaga-heliaan liiketalouteen ja finanssialaan, molempiin on kutsu tullut, eri viikoilla tosin. Hain myös Metropoliaan fysioterapiaan sekä viestintään. Fysioterapian kutsut lähetetään vasta muistaakseni tämän kuun lopulla.. :s viestinnästä ei tietoa.

[/quote]
0

Joo, mut se tulee paljo myöhemmin se kirje jos ei oo päässy. Ainaki viime vuonna tuli. Tai siis sillon ny tiesi jo muutenki ettei päässy.

[quote author="Juttaemilia" time="18.05.2012 klo 11:45"]

Joo, mut se tulee paljo myöhemmin se kirje jos ei oo päässy. Ainaki viime vuonna tuli. Tai siis sillon ny tiesi jo muutenki ettei päässy.

[/quote]
0

Itse oottelen HUMAK:iin, ei ole vielä tullu. Kaveri odottaa Turun AMK -kutsua myös vielä (hakee sosionomiksi). Monille on tullu kutsukirje vasta ihan muutamaa arkipäivää ennen tenttipäivää (ärsyttävän myöhään) eli eipä tässä kannata aivan yöuniaan vielä menettää : )

[quote author="Toukokuu" time="18.05.2012 klo 11:59"]

Itse oottelen HUMAK:iin, ei ole vielä tullu. Kaveri odottaa Turun AMK -kutsua myös vielä (hakee sosionomiksi). Monille on tullu kutsukirje vasta ihan muutamaa arkipäivää ennen tenttipäivää (ärsyttävän myöhään) eli eipä tässä kannata aivan yöuniaan vielä menettää : )

[/quote]
0

Nytku tässä lueskelen näitä, minne kukin on päässy jne. niin alkaa paniikki tulemaan...Mulle ei oo vielä tullu mitään kirjeitä valintakokeisiin!!Hain sairaanhoitajaksi JAMKiin, KAJAKiin, TAMKiin ja Savoniaan..Mitä mä sitten teen, jos en pääse opiskelemaan!!!PANIIKKI!

[quote author="ellucca" time="23.05.2012 klo 07:22"]

Nytku tässä lueskelen näitä, minne kukin on päässy jne. niin alkaa paniikki tulemaan...Mulle ei oo vielä tullu mitään kirjeitä valintakokeisiin!!Hain sairaanhoitajaksi JAMKiin, KAJAKiin, TAMKiin ja Savoniaan..Mitä mä sitten teen, jos en pääse opiskelemaan!!!PANIIKKI!

[/quote]
0
Katso kommentoinnin säännöt