PARHAAT KONDOMIT

Vierailija

Elikkäs haluaisin tietää, mikä on teidän mielestänne "paras" kondomi ja tietenkin samalla voisi kertoa hyvät ja huonot puolet, unohtamatta makua ja hajua. Haluaisin saada mahdollisimman paljon eri mielipiteitä ja niiden saatavuutta ihan perus ruokakaupoista. Samalla olisi hyvä mainita mitä ei ainakaan kannata kokeilla! :) Kiitos jo etukäteen vastauksista ! Itse en tykkää durex -merkkisistä lainkaan! Haju kauhea ja minusta ei niin hyvän tuntoinenkaan.. En suosittele :)

Kommentit (6)

Vierailija

Me ollaan tykätty Sultanin ultra thin merkkisistä, löytyy melki jokasista ruokakaupoista! =) En myöskään itse tykännyt Durexin kondomeista, ja ne hajoo herkemmin ku sultanit. Toiseksi paras on ollut Powerin kondomit. Ja hyvää näissä molemmissa on se että ne ovat niin ohuet että tuntuu kuin kumia ei ois ollenkaan, mutta kestää hyvin silti. Suosittelen varsinki tota Sultanin ultra thiniä, koska powerissa on jotai ainetta, en muista mitä, kumminki herkistää tuntemuksia ja se ei pitkässä käytössä oo kovin hyvä, ainakaan mulle. Aluksi tuntu kivalta ja näin, mutta kun niitä käytti jonkun aikaa, ne ennemminki vei halut pois ainakin itseltäni. Haju ja maku kumeista ei sen erikoisemmin kokemusta.

Vierailija

Me käytettiin ennen mun pillereitä Protex- merkkisiä kumeja. Niitä saa perus ruokakaupoista, ne on edullisia ja kumeja on pakkauksessa 10kpl. Jotain perus Sultania ollaan kokeiltu, mutta kuulemma olivat ehkä vähä liian pieniä poikaystävän mielestä, ja aika kallis pakkaus siihen nähden että siinä on 5 kumia.
Ollaan kyllä harkitty muidenkin merkkien kokeilua, mutta toisaalta tarvitaan niitä aika harvoin, lähinnä mun menkkojen aikaan :D

Vierailija

Itse en tykkää Powereista, alussa tuntuu hyvältä, mutta sitten kun liukuvoide häviää kortsun pinnalta, vie se mukanaan myös emättimenkin kosteuden! Taitaa mennä roskiin nuo loput..
Parhaita ovat olleet poikaystäväni ja minun mielestä RFSU:n Thinit, mukavan ohuita ja kestäviä, istuvatkin vielä hyvin, vaikka poikaystävä on aika hyvin varustettu.
Tietysti Sultan on aina varma valinta, hiukan kalliita mutta tuntuvat todella hyvältä.
Perus RFSU:n Magic ei ole kovinkaan ihmeellinen tapaus, aika paksuja ja huonosti istuvia.

Johtopäätös: Sultan tai RFSU Thin!
Vältä: RFSU Power

Vierailija

Omasta mielestä paras kokeilemani on ollut tuo mainittu RFSU Ultra thin. Tuntuu paljon paremmalta kuin nuo paksummat peruskortsut. Yksikään ei ole hajonnut ja ainakin omille mitoille juuri sopiva.

kortonki75

Uusin kokeilemani kortsu on exs:n suklaanmakuinen makukondomi. Yllätys oli aikamoinen kun maku ja haju olivat "aitoja", ja kestäviä. Kortsu oli kestävä ja pysyi hyvin päällä. Ostin kondomit kondomikeiju.com nimistä nettikaupasta ja maksu hoitui tekstiviestinä.

sweet

Nyt olemme myös käyttäneet tuota rfsu thin merkkisiä kumeja, kun täälä niin kehuttiin niitä, eikä kyllä oo turhaa ollu kehut. =) Mukavan istuvia ja liukkaita ja sopivan ohuita. =) Kuitenkin melkein kumminkin tykkään edelleen enemmän sultanin ultra thinistä, ehkä ne on kuitenkin hieman vielä ohuempia, tai sitten tuntuu muuten vaa paremmalta. =D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat