Blogeja?

Vierailija

Heippa! Haluisin lukea blogeja, jotka kertoo muustakin kuin muodista. Lähinnä lifestyle-blogia. Oon niin kyllästynyt noihin blogeihin, joista saa lukea "ostin taas 200euron kengät ja kävin suomen kalleimmalla manikyyrillä". Ei opintotuella osteta tollasia, joten kaipaisin blogeja ihan tavallisista ihmisistä, ei mitään rikkaiden perheiden lellikakaroita, sori nyt vaan. :)
Kaiken huippu olis löytää jonkun jätkän lifestyle-blogi, mut niitä on aika harvassa, ainakin heterojätkillä.

No mutta, mun omaa blogia pääsee lukemaan tuolta -> www.pakkoprinsessa.blogspot.com

Sivut

Kommentit (652)

Vierailija
Viesti

Mulla kyllä on myös jonkun verran muotia joukossa, mutten ole mistään rikkaasta perheestä. Blogissani on juttua myös esim. sisustuksesta. Ja jonkun verran myös olen reseptejä sinne laitellut.

Jos kiinnostuit, käy tsekkaamassa: http://erikan-elamaa.blogspot.com

Vierailija
Viesti

Sipettäjä, ihana blogi! Luin ensimmäisen postauksen ja aloin heti lukijaksi. Kirjoitat hauskasti. :)

Vierailija
Viesti

Piti vielä sanoa, ettei haittaa vaikka on muotia joukossa, hyvä vaan! Mut siis ei pelkkiä muotiblogeja, plaah. :P

Vierailija
Viesti

Tuossa ois tuommone vaatimaton ja melekoisen teksti-rikas blogini: http://lifevaries-but-that-life-is.blogspot.com/

Kertoo paljon perus tylsästä arjesta, pienistä ja isoista jutuista elämässä, käsittelen myös oman perheeni ongelmia ja vanhempieni vähän aikaa sitten tapahtunutta eroa, toisinaan menee syvälliseksikin.

Mutta en tosiaankaan puhu muodista tai vaatteista, enkä todellakaan ostele paljoa. Kuvia ei juurikaan ole, koska minulla ei ole kameraa, mutta jos muuten kiinnostaa, niin eiku lueskelemaan vaan!

Vierailija
Viesti

no erilaisia blogeja on ainakin

<-- blogi valitttamisesta
<--- blogi huoraamisesta
<--- muuten vaan tosi hauska :D
<-- liikenneonnettomuudessa halvaantuneen tytön blogi

Vierailija
Viesti

Kiitos, en siis itse linkannut blogiani tänne ja kuvaillut sitä adjektiivilla "USKOMATON" :D Mut kiitos sille kuka linkkasi ja sulle myös :)

Sisko / Sipettäjä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat