Yleinen keskustelu

Tervetuloa keskustelemaan. Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Ilman rekisteröitymistä voit keskustella Yleinen-aihealueella, muut alueet vaativat nimimerkin rekisteröimisen.

Viesti

Heippa!

Minkälaisia kuntosaliohjelmia teillä on? Minun tavoitteet kuntosalissa on laihtuminen, kiinteytyminen ja yleiskunnon pareneminen.

Miten minkälaisia treeniohjelmia teiltä löytyy? Oman persoonallinen harjoitusohjelma maksaa, ja netistä löytyy hyvin huonosti treeniohjelmia

[quote author="Lily_" time="29.06.2011 klo 06:43"]

Heippa!

Minkälaisia kuntosaliohjelmia teillä on? Minun tavoitteet kuntosalissa on laihtuminen, kiinteytyminen ja yleiskunnon pareneminen.

Miten minkälaisia treeniohjelmia teiltä löytyy? Oman persoonallinen harjoitusohjelma maksaa, ja netistä löytyy hyvin huonosti treeniohjelmia

[/quote]
0

Olen aika satunnainen kuntosaliharrastaja, mutta oma ohjelmani on seuraava:

Lämmittely 15min
Jalkaprässi 3x20
Pohkeet 3x20
Askelkyykky alhaalla pumpaten 3x15
vatsarutistukset 3x25
vinot vatsalihakset 3x40
selkälihakset päinmakuulla 3x25
Kylkilihakset 3x20
hauiskääntö 3x40
ojentajat 3x20
loppuverryttely+venyttely

Satunnaisesti teen myös penkkiä, ja selkää ylätaljassa. Toisinaan teen kaikki kerralla ja toisinaan jaan ohjelman useammalle päivälle. En tee harjoittelua kuntopiirin tapaisena, vaan jokaisen lihasryhmän yhdellä kertaa satunnaisen mittaisilla tauoilla. Käytännössä en siis noudata mitään tarkkaa treeniohjelmaa, vaan teen aika paljon fiiliksen mukaan. Ihan hyvässä lihaskunnossa olen tälläkin ohjelmalla kuitenkin pysynyt.

[quote author="blackandwhite" time="09.07.2011 klo 05:14"]

Olen aika satunnainen kuntosaliharrastaja, mutta oma ohjelmani on seuraava:

Lämmittely 15min
Jalkaprässi 3x20
Pohkeet 3x20
Askelkyykky alhaalla pumpaten 3x15
vatsarutistukset 3x25
vinot vatsalihakset 3x40
selkälihakset päinmakuulla 3x25
Kylkilihakset 3x20
hauiskääntö 3x40
ojentajat 3x20
loppuverryttely+venyttely

Satunnaisesti teen myös penkkiä, ja selkää ylätaljassa. Toisinaan teen kaikki kerralla ja toisinaan jaan ohjelman useammalle päivälle. En tee harjoittelua kuntopiirin tapaisena, vaan jokaisen lihasryhmän yhdellä kertaa satunnaisen mittaisilla tauoilla. Käytännössä en siis noudata mitään tarkkaa treeniohjelmaa, vaan teen aika paljon fiiliksen mukaan. Ihan hyvässä lihaskunnossa olen tälläkin ohjelmalla kuitenkin pysynyt.

[/quote]
1

Mie suosittelen sitä kuntosalin ohjelmaa, vaikka maksullinen onkin. Se tehdään juuri sulle ja siun toiveiden ja treenin määrän yms. mukaan ja sen tekijä on varmasti ammattilainen. Hyvä treeniohjelma kyllä maksaa ittensä takasi ainakin tuloksissa :)

[quote author="eltsi" time="10.07.2011 klo 04:15"]

Mie suosittelen sitä kuntosalin ohjelmaa, vaikka maksullinen onkin. Se tehdään juuri sulle ja siun toiveiden ja treenin määrän yms. mukaan ja sen tekijä on varmasti ammattilainen. Hyvä treeniohjelma kyllä maksaa ittensä takasi ainakin tuloksissa :)

[/quote]
0
Katso kommentoinnin säännöt
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä