Paasto

Seuraa 
Liittynyt15.11.2010

Moi!

Elikkäs olen aloittamassa huomenna tälläistä siirappi sitruunamehu paastoa ja tavoitteena olisi 14vrk ja jos olo on hyvä niin voisihan sitä harkita jatkavansa. Olisin kiinnostunut onko täällä muita paaston aloittavia ja jos on niin jos voitaisiin täällä kirjoitella miten paasto on edennyt ja kuinka hyvin tuloksin:)

Kommentit (2)

Vierailija

Paastoatko ensimmäistä kertaa elämässäsi? 14 päivää on kamalan pitkä aika. Aloittelijalle 7 päivää on ihan ehdoton maksimi ja usein paastonneillekin 10 päivää alkaa olla aika yläraja.

Millaisia tuloksia oikein paastoltasi haet? Tiedäthän, ettei se ole mikään laihdutuskeino?

Ja onko siirappisi palmuvaahterasiirappia? Olen niihinkin idiootteihin törmännyt netissä, jotka luulevat siirapiksi käyvän ihan tavallisen kaupan tumman tai vaalean leivontasiirapin.

Vierailija

Siis itse olen paastonnut yhden kerran, enkä suosittele kokeilemaan. Oma paastoni kesti vain 2 päivää, mutta oloni oli jo ensimmäisenä päivänä todella heikko ja väsynyt. Ihoni alkoi myös kukkia paaston aikana.
On olemassa paljon parempia ja terveellisempiä laihdutuskeinoja kun nämä paastot ja '' en syö mitään päivään '' jutut.. Liikuntaa ja monipuolinen ruokavalio niin hyvä tulee (: Saat hyvän olon lisäksi myös paremman kunnon ja myös sitä painon pudotusta mutta terveellisesti!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat