Poikaystävän halut mua kohtaan hälvenny

Vierailija

Ollaan seurusteltu 8kk.
Ennen oli paljon seksiäja, molemmat nautti yhtä paljo ja molemmat teki alotteit.
Nykyää alotteen teen aina minä ja seksiä on harvoin, n. kerran viikossa.
Se ei oo enää niin innokas, eikä kehu enää yhtää mun kroppaa tms.
Sillonku sitä seksiä on, ni se menee samal vanhal rutiinilla.
Tuntuu, et sitä ei enää kiinnosta panna mua.
Viiminen pisara oli eilen , ku tein alotteen ja se sit alko tyydyttää mua, siitä sit normaalisti edetää siihen et se tulee mun sisään. Mut nyt sillä ei edes seissy! Sit ku se tajus et tajusin ni lähti vaa vessaa. Rupesin sit nukkuu ku vitutti niin saatanasti.
Se on muuten kyl ihan normaali, kertoo usein et rakastaa ja suunnitteil on yhteenmuutto ja kaikkee. Et muuten meil menee tosi hyvin, mut tää yks juttu laittaa kyl itsetunnon alas.
Mitä mun pitäis tehdä?

Kommentit (4)

Solange
Seuraa 
Liittynyt26.8.2009

Ei kait siinä oikein auta ku jutella.. Voihan olla, että sun poikkiksella on nyt sellanen kausi ettei vaan huvita. Sillä voi olla stressiä tai mielessä paljon kaikkea mikä sit heijastuu seksielämäänkin. Älä ota liikaa itsees tuota vaan koita saada hänestä vähän irti, että josko tuolle yhtäkkiselle halujen vähenemiselle löytyis jokin syy. Tsemppiä!

Vierailija

Sama vaivaa mieltäni. sitä ei tosin jatkunu vielä pitkään, alle kuukauden kai, ja ollaan seurusteltu n.6kk. Mies oli ennen AINA valmis seksiin ja sano että tykkää tosi paljon myös jos nainen haluaa ja tekee alotteita. Itte en entisessä suhteessa ollu vähään aikaan halunnu mut tän kans kaikki tuntu niin täydelliseltä. Nyt itsetuntoni alkaa murentumaan kun saattaa mennä pari iltaa, joskus useampiakin että kääntää kylkeä "hyvää yötä" ilman pienintäkään vihjailua. En uskalla lähestyä häntä koska ajattelen että jos hän ei vaan yksinkertaisesti halua mua. Ollaan myös yhdessä fantasioitu kolmannesta osapuolesta seksitouhuihimme ja se saa molemmat kiihottumaan äärimmilleen, ja nyt mietin sitäkin että ehkä en riitä hänelle vaan hän haluaa sen kolmannen..tai kenties ei minua mukaan ollenkaan vaan jonkun muun.

Miehen näkökulma olisi mukava saada tai joku kommentti miten tällaisesti tilanteesta on "selvitty"... voiko ainahaluava mies olla yhtäkkiä haluamatta!?

Vierailija

Sama tilanne meillä, ollaan oltu yhdessä koht 1,5 vuotta ja miehelläni on seksi halut hieman vähentyneet.
Meillä kestäny noin pari kk ja alan olla asian kanssa aika okei. Pitää vaan istuu alas ja jutella asiat halki. Voi olla meihen vaikee myöntää et on ns kuiva kausi, mutta älkää luovuttako. Mäkin jouduin pari kertaa alottaa keskustelun ja kyllähän asiat siitä selvii.
Mulla oli myös paska olo ja tunne ettei mua haluta enää tai etten riitä. Mainitkaa keskusteluissanne miltä teistä TUNTUU. Tein myös paljon aloitteita ja tulin monta kertaa torjutuks. Se on kai aika normaalia et seksi vähenee kun ollaan kauemmin yhdessä oltu.
Näitä keskusteluja ollu nyt täällä aika paljon.
Ja yks mikä auttaa, sain vinkin ja kokeilin. Älkää tehkö aloitetta ennen kuin mies tekee sen ilman että olette edes puhuneet mistään seksiin liittyvästä.

Älkää turhaa murehtiko siitä etteikö teitä haluttaisi. Poikaystävänne varmasti rakastavat ja välittävät teistä vaikkeivat niin usein sekisä halua.

Vierailija

Ajattelin kerran kokeilla tuota, etten tee itse aloitetta.. mutta kyllästyin 4pv jälkeen ja "otin väkisin" :D ei siinä vastaan pistetty,mutta tuli kyllä sellainen olo että olenko joku nymfo :D. Toisen kerran kun olin päättänyt myös että nyt sitten makaan vaan siinä kainalossa enkä tosiaan vahingossa edes hipaise sinne suuntaan, niin poika alkoi puhua niin härskejä juttuja,ja syttyihän siinä halut. Tokaisin sitten jossain vaiheessa että varo ettet ala haluamaan kun tollasia juttelet ja hän vastasi että kokeile vaikka olenko kovana. heh,no kokeilin ja olihan hän. Hän siis sai omilla puheillaan meidät molemmat haluamaan ja sitä kautta minut tekemään aloitteen, eli ehkä hän kuitenkin halusi minun lähestyvän häntä...?

Kai se on vaan opittava ymmärtämään ettei ne miehetkään jaksa loppuelämää sitä 2krt päivässä tahtia. Ehkä se vaihe tulee itsellekin taas takaisin jossain vaiheessa ja sitten toisen pitää ymmärtää niin koitetaan mekin nyt vaan ymmärtää :P

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat