Tervetuloa keskustelemaan

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Vierailija
21.3.2012

Olen kohta 21-vuotias naisen alku ja minua on alkanut kiusata jatkuva punastuminen sosiaalisissa tilanteissa. Ennen en IKINÄ punastunut, vaikka olin kuinka jännittävässä/nolossa tilanteessa.

Vierailija
La 20:26

Suhteessa 2 vuotta,
Seksiä 1-2 kertaa kuussa.

Naisellani on tälläinen juttu, että hänen ei tee mieli lähes ollenkaan seksiä.
Seksi on hyvää sillon kun sitä on ja tiedän että hän siitä oikeasti nauttii ja tuleekin useamman kerran homman aikana.

Vierailija
19.2.2011

Saako kuumeessa nauttia siideriä ja muita alkoholijuomia? Mulla on nytten 37.8 astetta ja varmaankin nousee iltaan mennessä.

Vierailija
9.1.2012

Heippa! Ajattelin tulla kysymään, kun oon nyt miettinyt tosi kauaa ja tullut siihen päätökseen, että haluan aloittaa amiksen ja lopettaa lukion. Tai ainakin mennä amikseen, ja pitää lukion myös, tai sit vaan lopettaa.

Vierailija
Su 20:52

Ollaan yli 40 v. pariskunta. Seksi on hiipunut lähes minimiin. Ajattelin tuoda seksileluja makuuhuoneeseen, mutta en oikein tiedä millä aloittaisin? Osaako joku naispuolisista antaa vinkkiä?

Vierailija
16.6.2009

Elikkäs mä tässä kovasti odottelen jo ekaa kertaa. Millainen on eka kerta? Onko se vain säätöä? Mitä jos mokaan? Kuuluuko minun tehdä jotain heti ensimmäisellä kerralla? Haluaisin että minulta otetaan suihin ja saisin ottaa suihin, miten ilmaista se pojalle?

Vierailija
24.2.2012

Ajattelin kokeilla, josko tyttöystäväni tykkäisi siitä, että piiskaan häntä pepulle paljaalla kädellä seksileikkinä. Kertokaas Cosmon naiset, mitä mieltä olette? Kiihotutteko ajatuksesta, että mies piiskaisi teitä`? Jos kiihotutte, niin mikä siinä kiihottaa?

Vierailija
Ti 13:14

Juuh eli oon seurustellu täs parin kuukauden ajan yhen aivan ihanan jätkän kanssa, jonka kans ollaan tunnettu jo monta vuotta, mut sit tänä keväänä meiän välit lämpeni ja tässä sitä ollaan. Ongelmaksi on kuitenkin muodostunut se, ettei isäni pidä poikaystävästäni.

Vierailija
11.3.2013

Voisitteko antaa jotain hyviä vinkkejä itsetyydytykseen?:) olen alaikäinen ja sinkku, ja haluaisin todella hyviä itsetyydytys neuvoja! 

Minulla ei siis ole mahdollisuutta tilata mitään seksileluja, joten toivoisin että voisitte antaa jotain "luonnollisia" vinkkejä? 

Vierailija
13.6.2009

mietin, että millaisia ikäeroja teillä on/on ollut suhteissanne? olen vähän aikaa ollut yhteyksissä itseäni 7 vuotta vanheman mieshenkilön kanssa ja nyt mietityttää tuo ikäeromme...

Vierailija
Ma 22:05

Nyt on käynyt niin, että mieheni jäi kiinni pettämisestä. Hänen mukaansa se oli vain yksi kerta, eikä hänen tarkoituksenaan ollut pettää; hän ei tiedä, miksi niin tapahtui. Kaikki tapahtui kuulemma naisen aloitteesta, mutta hän ei sanonut missään vaiheessa ei.

Vierailija
27.3.

Heippa, oon varaamassa kampaajaa pitkille hiuksille leikkaus ja väri olis suunnitteilla laittaa. Jos jollain on vinkata jotain hyvää kampaajaa niin auttais paljon. Asun siis Tampereella ja aattelin et varaisin sen sovelluksen Timman kautta, kun siellä on ilmeisesti paljon alemmat hinnat.

Vierailija
18.8.2016

Onko kukaan kokeillut tuota Perle Bleue -tuotetta jonka pitäisi hävittää rypyt ym. ja tehdä 15 vuotta nuoremmaksi? Vaikuttaa epäilyttävältä ja kun hinta on 109 euroa ei uskalla kokeilla noin vain.

Vierailija
14.6.2006

aattelin tässä kysästä että onko samanlaista kellään muulla kun seksin jälkeen alkaa särkeä jalkoja ja selkää aina iha hirveesti. ei siis heti seksin jälkeen vaan yleensä muutaman tunnin päästä. sit se kestää monta tuntia. mikähä on vikana? vai onko ihan normaalia.. :shock:

Vierailija
15.1.2006
Jimmy KImmel
Joskus neloselta tuli dokkari asiasta, kun joku tyttö täytätti takapuolensa J-Lo kokoiseksi... Eletään varsin sekopäisessä maailmassa.
Vierailija
13.3.

Kaikki jotka käyttävät kyseistä pillerimerkkiä, tulevat käyttämään tai miettivät aloittavansa tulkaa ihmeessä keskustelemaan tänne !

Tilastot

• Viestejä yhteensä: 497628
  • Viestiketjuja yhteensä 21693
  • Käyttäjiä yhteensä: 6670
  • Uusin käyttäjä: Käyttäjä1035