Onko normaalia???

Vierailija

Harrastin eilen seksiä ensimmäisen kerran poikaystäväni kanssa, käytimme kondomia ja syön vielä lisäksi e- pillereitä. Mutta nyt aamulla olen kuitenki huomannut että vuoden vieläkin verta, minulla ei ole menkkoja tällä hetkellä ja esim. pissaaminen sattuu :s Olisi kiva jos joku voisi kertoa onko tämä normaalia!

Kommentit (6)

megara
Seuraa 
Liittynyt21.11.2010

mä en tiiä yhtään tosta verenvuodosta, mut pissaaminen sattuu mullakin vielki parin kerranki jlkn. soita ihmeessä terveyskeskukseen ja selitä toi asia niin saat kuulla miten asiat on. ei se oo yht'ään noloo soittaa koska ne ei tunne sua ja pitää pystyy sen verran ottaa omista asioista vastuu!

Vierailija

Minäkin vuodin verta seuraavan päivän ekan kerran jälkeen. Jos vuoto on kuitenkin runsasta eikä tunnu loppuvan, voi harkita josko kävisit gynellä tai lääkärillä. Odottele nyt rauhassa, eiköhän se vuoto lopu:)

Gimli
Seuraa 
Liittynyt29.8.2010

Verta voi vuotaa yhdynnän jälkeen, eikä siitä kannata heti huolestua :) Minullakin on vuotanut joskus. Ja voisiko olla, että menkkasi alkoivat nyt? Minulla joskus yhdyntä "laukaisee" menkat, jos ne ovat lähipäivinä alkamassa :)

Vierailija

Ihan normaalia. Me ollaan pariin kertaan sen verran rajusti vedetty miehekkääni kanssa että mulla on tullu pieni haava, josta on vuotanut pikkasen verta ja vessassa käynti on ollu aika tuskallista :D

Kyllä se siitä paranee :) Kannattaa kyllä varmaan mainita tosta sun pikaystävälle, koska se ehkä paranee vähän nopeemmin jos sinne ei ihan hirveen usein nyt vähään aikaan sitä miehen kalua työnnä. Sitäpaitsi yhdyntä saattaa sattua kun siellä on haava, joten sillon pitää olla varovainen.

Vierailija

kiitos paljon kaikille jotka on vastannut!! :) Heheh näyttää siltä että olin turhasta huolissani, mutta ei sitä voi ensikertalainen kaikkea tietää :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat