Tervetuloa keskustelemaan

Osallistu keskusteluihin joko anonyymisti tai omalla nimimerkilläsi. Luethan keskustelualuuen säänöt täältä. Tervetuloa mukaan!

Vierailija
26.5.2013

Moniko täällä on mukana mielipidepaneeleissa? Ideanahan näissä on, että rekisteröidyt paneeliin, jonka jälkeen saat sitten kyselykutsut sähköpostiisi. Jokaisesta täytetystä kyselystä saat joko pisteitä tai euroja. Pisteet voi muuttaa lahjakorteiksi ja eurot saat Paypaliin.

Vierailija
27.3.

Heippa, oon varaamassa kampaajaa pitkille hiuksille leikkaus ja väri olis suunnitteilla laittaa. Jos jollain on vinkata jotain hyvää kampaajaa niin auttais paljon. Asun siis Tampereella ja aattelin et varaisin sen sovelluksen Timman kautta, kun siellä on ilmeisesti paljon alemmat hinnat.

Vierailija
00:34

Olen yleensä taitava kuski: osaan reagoida kaikkeen nopeasti (myös muiden törttöilyyn). Nyt olen kuitenkin viimeviikkoina vähän itse ollut huonommassa jamassa, kuten ajanut kanttariin liian tiukassa kurvissa ja muuta sellaista pientä mitä ei pitäisi sattua.

Vierailija
24.5.

Moikka. Olen siis jo päälle 30v ja en nyt aivan täysin kokematon ole, mutta ei nyt voi sanoa, että montaa seksikokemusta olisi kertynyt. Olen aina ollut varsin kömpelö ihmisten kanssa, eräänlainen sosiaalinen erakko. Tuntuu, etten oikein osaa edes puhua naisille mitään.

Vierailija
Ke 11:14

Olen 18v nuori nainen olen lukenut paljon yli 50-65v vuotiaiden seksi elämästä he harrastavat seksiä joka päivä minä saan seksiä kerran kuussa mistä seniorit hankkivat seksi kumppanit onhan se hienoa että he saavat seksiä heitä näkee paljon ravintoloissa sieltä varmaan löytyy kumppani voisiko jok

Vierailija
24.2.2011

Haluaisin kuulla biseksuaalien tarinoita. Että milloin tajusitte pitävänne naisistakin ja oliko se teille itsestäänselvää aina, vai varmistuiko asia vasta oltuanne naisen kanssa?

Vierailija
26.5.

Selailin eilen eri sivustoja, missä listattiin aikakauslehtien lehtitarjouksia ja tilaajalahjoja, mutta nyt en löydä sitä nyt enää mistään.. Laittakaa jotain sivustoja, jos sattuisi löytymään..

Vierailija
Ke 19:15

hei.. olen naimisissa onnellisesti jo 35v, mutta muutama vuosi sitten vaimoni kertoi suoraan ettei ole enää innostunut seksistämme ja halusi eroa. tästä hätääntyneenä anoin häntä kertomaan mitä hän haluaa ja jos pystyn toteuttamaan hänen seksuaaliset tarpeensa pysyisikö hän luonani.

Vierailija
4.6.2012

Kaipaisin blogeja luettavaks, enemmä niitä lifestyle, kauneus, muoti tms. :)

Oma blogi: juissis.blogspot.com

Oon 17-vuotias lukiolaistyttö ja päätinpähän alottaa blogin tylsyyttäni :D Tsekatkaa ihmeessä ja liittykää lukijoiks jos nappaa !

Vierailija
Ti 14:51

Olen Keski ikäinen nainen minulla on iso klitoris en tiedä mistä se on tullut niin isoksi olen harrastanut seksiä aktiivisesti miehet ovat imeneet ja hieronnat sitä vaikka en ole kiihottunut se on iso kuin herne ei tartte kuin vähän koskea ja hieroa niin saan orgasmit masturboin paljon harrasta

Vierailija
30.8.2006

Hmmmh. Ekana tulee mieleen minä + kaksi miestä.
Mutta tuo nyt tuskin tulee toteutumaan kun elän tällä hetkellä vakituisessa suhteessa.

Vierailija
Ti 00:47

Ollaan pariin otteeseen juteltu poikkiksen kaa siitä kun hän haluis viedä mut johonkin ulos mutta kummallekkaan ei tule mitään mieleen :D joten sen takia kysynkin että mitkä olisi teidän mielestä täydelliset treffit ja missä juuri te haluaisitte käydä/tehdä

Vierailija
Ti 14:31

Olen 32v neitonen keskisestä suomesta jyväskylän ja tampereen välistä. etsin sähköpostin kirjotteluun uusia ystäviä, musamaulla ei väliä ole. eikä sillä missä asut, kunhan juttua tulee. olen kaikkiruokainen melkein musiikin suhteen,vaikka ei heavymetalli uppoa.

Vierailija
Ti 11:43

hei.. olen naimisissa onnellisesti jo 35v, mutta muutama vuosi sitten vaimoni kertoi suoraan ettei ole enää innostunut seksistämme ja halusi eroa. tästä hätääntyneenä anoin häntä kertomaan mitä hän haluaa ja jos pystyn toteuttamaan hänen seksuaaliset tarpeensa pysyisikö hän luonani.

Vierailija
7.10.2012

Illanvieton yhteydessä hyvä ystäväni tunnusti viinihiprakkassa, että hän harrastaa poikaystävänsä kanssa dominaleikkejä ja, että hän pitää poikaystävään lukittuna siveysvyöstä, ja täten kontrolloi hänen orgasmejaan.

Vierailija
Ti 01:21

Elikkäs synttärilahjaehdotuksia :) Oon 17-v poika ja mietin että mitä antaisin tyttöystävälleni. Se anto ite mulle muutaman kuukauden yhdessäolon jälkeen parhaimman lahjan minkä oon ikinä keltään saanut ja tiedän että ei ollut mikään edullinen lahja.

Vierailija
Ma 20:39

Sain kirpparilta käytännössä ilmaiseksi tommoset "LV"-kengät. En missään nimessä kuvittele, että ne olisi aidot, mutta kovasti kiinnostaa että mistä mallista nää olisi jäljennetty. Joten tunnistaako joku http://imgur.com/a/vqOj8

Vierailija
17.8.2011

Onko kellään kokemuksia Friends with benefits-suhteesta? Mies puolinen tuttavani ehdotti minulle fwb-suhdetta. Viihdyn miehen kanssa hyvin, juttuluistaa, huumorintaju sama, mies huolehtii minusta ja on koko tuttavuuden aikamme huolehtinut.

Vierailija
10.3.

Ootteko käyttäneet tota timma sivua kampaja käynneille? Oisko teillä suositella jotain kampaamoita Helsingin seudulta? :)

Ainii mun alekoodi sinne on: ZCCPPE

Vierailija
24.7.2011

Seurustelin poikaystäväni kanssa 1½ vuotta ja asuimme yhdessä vähän reilut puoli vuotta. Muutimme poikaystäväni kaverin naapuriin ja siitä se alamäki lähti.

Vierailija
11.3.2013

Voisitteko antaa jotain hyviä vinkkejä itsetyydytykseen?:) olen alaikäinen ja sinkku, ja haluaisin todella hyviä itsetyydytys neuvoja! 

Minulla ei siis ole mahdollisuutta tilata mitään seksileluja, joten toivoisin että voisitte antaa jotain "luonnollisia" vinkkejä? 

Tilastot

• Viestejä yhteensä: 498268
  • Viestiketjuja yhteensä 21805
  • Käyttäjiä yhteensä: 6724
  • Uusin käyttäjä: ujokyselijä