helsinki, espoo ?

Olen 19-vuotias tyttö Espoosta ja etsisin itselleni nyt uusia tuttavuuksia helsingin ja espoon lähettyviltä. Ensin voisi vaihtaa vaikka mese osoitteet ja sen jälkeen tutustua ja lähteä yhdessä tekemään jotain mukavaa, esim shoppailemaan, bilettämään ja tekemään ihan vain tyttöjen juttuja ! Ystäviähän ei koskaan ole liikaa ;) muutin itse espoon suunnalle noin vuosi sitten ja uusia tuttavuuksia ei kamalasti ole löytynyt, ja tätä kautta voisi löytyä ku cosmon sivuilla käy niin monen ikäistä ihmistä Olen mukava, sosiaalinen ja hieman ujo uusien ihmisten kanssa mutta kun tutustuu niin enköhän minäkin ala enemmän juttelemaan jos kiinnostuit niin kirjoittele.

Olen espoolainen 19-vuotias mukava ja sosiaalinen likka :) olisi mukava saada cosmon kautta uusia tuttavuuksia ja ystäviä joiden kanssa voisi lähteä tekemään tyttöjen juttuja kaupungille ja vaikka bilettämään :) minuun voi rohkeasti ottaa yhteyttä.

Vastaa viestiin

12 sivua

miumau88

08.03.2010 12:44

Heipä hei Itse muutin Espooseen reilu yli vuosi sitten, olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin. Olen 21 vuotias ja pidän samoista asoista kuin jjennye. Mulle voi viestitellä tähän osotteeseen skeidakorner@hotmail.com , toivottavasti kuulen teistä pian

bellah

08.03.2010 18:05

lisäsin molemmat teistä meseeni joten siellä sitten lisää.

Olen espoolainen 19-vuotias mukava ja sosiaalinen likka :) olisi mukava saada cosmon kautta uusia tuttavuuksia ja ystäviä joiden kanssa voisi lähteä tekemään tyttöjen juttuja kaupungille ja vaikka bilettämään :) minuun voi rohkeasti ottaa yhteyttä.

bellah

08.03.2010 19:07

nyt sain sähköpostiini sun meseosoitteen niin lisäsin uudestaan

sokeri

29.03.2010 22:23

Moikka!

Mäkin haluaisin uusia ystäviä, kun mun vanhat ystävät on muuttanu joko ulkomaille tai sitte toisille paikkakunnille.. Asun Vantaalla ja oon 22v

Mistä päin te muut ootte muuttanu tännepäin?

bellah

30.03.2010 11:59

mä muutin kiuruvedeltä

Kikka-likka

30.03.2010 15:53

Moi!

Löysin täältä kivan keskustelun, ja halusin heti vastata! Itse olen myös Helsingissä asuva tyttönen, ja 19-vuotias. Olisi tosi kiva tutustua uusiin ihmisiin, sillä vielä en ole ehtinyt hirveästi uusia tuttavuuksia saamaan, sillä koulun perässä olen muuttanut pääkaupukiseudulle
    Oon positiivinen ja melkein aina valmis lähtemään mukaan, jos kaverit soittaa ja pyytää jonnekin. Olisi kiva jos ottaisitte vaikka yhteyttä sähköpostilla kikkailu(a)hotmail.com

Sut mä bellah lisäsin äsken meseen : )

ameeba

30.03.2010 21:52

Moikkamoooi! Itse etsin myös uusia tuttavuuksia/kavereita! Olen Vantaalla asusteleva 18-vuotias sinkkutyttö,ja olisikin kiva juuri saada biletysseuraa baareihin/klubeille tanssimaan ja pitämään hauskaa,shoppailemaan,leffaan,kahville,juoruilemaan,mitä ikinä tytöt nyt voivatkaan keksiä

Mut voi lisätä vaik meseen, osote on ellllllu(at)hotmail.com

12 sivua

Yhteistyössä

Uusimmat

Aiheita: 9714 Viestejä: 352104

Suosituimmat

Aiheita: 9714 Viestejä: 352104