Kavereita Kuopion seudulta?

Uusimman cosmon innoittama ajattelin huhuilla kavereita Kuopiosta 20-vuotiaalle tyttöselle?

Vastaa viestiin

7 sivua
  • Anonyymi

24.06.2011 17:20

Hei!

minäkin cosmon innoittamana katselin tätä keskustelu palstaa ja aina olisi tilaa uusille kavereille.
    Olen 29-vuotias "tyttönen" ja aina ei löydy kaveria menemään seuraksi kun osa kavereista on jo perheellisiä joten heillä on omat perhejuttunsa useinmiten. Itsekin seurustelen mutta olisi kiva löytää mukava kaveri shoppailuun,kahvitteluun sun muihin kivoihin "tyttöjenjuttuihin". Otahan yhteyttä jos innostuit : )

• Anonyymi

25.06.2011 19:08

Moi En asu kuopiossa, mutta olis kiva tutustua sieltä päin uusiin ihmisiin ja saada uusia kavereita. Mutta ilmotteles jos kiinnostaapi.

• Anonyymi

25.06.2011 20:55

Moi!

Mukava, että täältä päin löytyisi kaveri. Kaverini ovat muuttaneet pois Kuopiosta ja olisi mukava tavata joskus muitakin ihmisiä kuin vain työkavereita.

• Anonyymi

26.06.2011 01:35

Juu,hauska olisi tutustua uusiin ihmisiin vaikka näinkin. Minä olen asunut Kuopiossa n.7 vuotta,muutin tänne Itä-Suomesta töiden perässä ja sillä tiellä olen edelleen.. Missäs kaukaa sä asut? käytkö töissä täällä päin ?

Indien

26.06.2011 11:52

Miullekin tuli mieleen siitä cosmon artikkelista tämä
    Itte muutin kaksi vuotta sitten kuopioon ja olisi kieltämättä mukava tutustua uusiin ihmisiin ja viettää aikaa muidenkin kuin opiskelukavereiden kanssa.

:):)

• Anonyymi

26.06.2011 19:35

Kuopion kupeesta olen lähtöisin ja asunut melkein koko ikäni täällä päin, virallisesti Kuopiossa kaksi vuotta. Teen kolmivuorotyötä yhdellä pienellä vuodeosastolla tunnin matkan päästä Kuopiosta.

• Anonyymi

27.06.2011 22:24

Hei!
    Täälläkin ois yks 20 tyttönen, joka mielellään tutustuisi uusiin ihmisiin kuopiossa

• Anonyymi

28.06.2011 20:17

Ja monta muuta
    Jotenkin voisi viestiä jossain muualla kuin keskustelupalstalla. )

• Anonyymi

29.06.2011 21:37

missäs viestiteltäs?

7 sivua

Yhteistyössä

Suosituimmat

Aiheita: 10699 Viestejä: 358322