-vipsukka | 23.06.2011 12:54
Jyväskyläläiset HUOM!
Lähdin monen muunkin tavoin kyselemään että liikkuuko täällä Jyväskyläläisiä?
Mikäli siis kaipaat kahvittelu, syöpöttely, leffailu tai vaikkapa shoppailu seuraa niin ilmoita ihmeessä itsestäsi!
24vuotias nuori nainen. Naimisissa ja omistaa 2 koiraa. Uudet tuttavuudet tervetulleita Jyväskylän alueelta!
-
olen muuttamassa jyväskylään ennen kuin koulut alkaa ja uudet tuttavuudet kelpaa aina
joten kerrohan itsestäs jotain?parikymppinen sosiaalinen ja iloinen pimu, etsii uusia tuttavuuksia ja juttukavereita. Musiikki, valokuvaus ja eläimet lähellä sydäntä.
-
Täällä siis kirjoittelee 24vuotias ja naimisissa oleva neitonen.
iloinen, mukava, h-tajuinen sekä kaikkien kanssa toimeen tuleva.Koirat lähellä sydäntä, meilläkin niitä on kaksin kappalein! Myös musiikki, kulttuuri, runous yms kiinnostaa..
24vuotias nuori nainen. Naimisissa ja omistaa 2 koiraa. Uudet tuttavuudet tervetulleita Jyväskylän alueelta!
-
Anonyymi
24.06.2011 14:21
Itsekkin asun Jyväskylässä ja olisi kiva saada uusia kavereita täältä.
Olen 19v. tyttö, jos ikäeromme ei haittaa niin olisi kivaa tutustua.
Ja toki kaikkiin muihinkin.
-
Ei se ikä ole este!
-
-
Vaajakoskella asustelen aviomiehen ja kahden koiran kanssa!
Voisin veikata, että sä asut jossain päin kaupunkia?
-
-
Itse muutan tuohon keskustan naapuriin, tulevan avopuolison kanssa
ikää 21, huumorintajuinen, seikkailunhaluinen, iloinen, rehellinen. Tykkään eläimistä, eniten kissoista, musiikista, valokuvaamisesta, kirjoitan runoja, keilauksesta, shoppailusta jnejne :p ja tietokoneista tietty kun niitä opiskelemaankin nyt menen
parikymppinen sosiaalinen ja iloinen pimu, etsii uusia tuttavuuksia ja juttukavereita. Musiikki, valokuvaus ja eläimet lähellä sydäntä.
-
Taru-Maria; Mistä päin maailmaa muutat tänne?
Susta siis tulee Datanomi, ilmeisesti?
Oletko milloin muuttamassa tänne päin?
Mä en tiedä näkyykö mulla toi että mulle voisi lähettää yksityisviestejä. Oon kyllä laittanut asetuksiin, että käyttäjät saa laittaa mulle niitä, mutta... :/24vuotias nuori nainen. Naimisissa ja omistaa 2 koiraa. Uudet tuttavuudet tervetulleita Jyväskylän alueelta!