Miehellä korvakoru, mitä mieltä?

Tuli tälläinen mieleen kun juteltiin tänään tästä tyttöporukan kanssa.

Sopiiko miehelle korvakoru? Molempiin korviin vai vain toiseen? Onko väliä kumpaan korvaan? Oikeassa korvassa = homo? Minkä tyylisille jätkille korvakoru teidän mielestä sopii? :-))

Vastaa viestiin

2 sivua

anita

02.06.2011 23:09

Voisin itekki vastata tähän oman mielipiteeni.

Olen kuullut joskus, että jos oikeassa korvassa on korvakoru niin se merkkaa sitä, että on homo. Onko sillä nykyään edes väliä?
    Mielestäni miehellä täytyy olla korvis vain toisessa korvassa. Joillekkin tietenkin sopii molempiinkin, mutta itse pidän kun on vain toisessa.

• Anonyymi

06.06.2011 19:49

mun miehelläni on molemissa korvissa sopii hyvin ;) mau

• Anonyymi

06.06.2011 21:03

en tykkää yhtään.

• Anonyymi

03.07.2011 22:00

Miehelläni on korvis oikeassa korvassa. Homous ei johdu korvista vaan on synnynnäistä. Syntyessä ei kai kellään ole korviksia kummassakaan korvassa.
    Onko sellainen jolla on molemmissa korvissa koru biseksuaalinen, siis mies tai nainen?
    Terv. Heteron vaimo

• Anonyymi

04.07.2011 00:08

Riippuu ihan tietty miehestä sopiiko korvikset, mutta ei mulla mitään niitä vastaan oo. Ja varsinkin jos on venytetyt korviksen reiät about 20mm on kivat ja joillekin isommat tietty.
    Jotankin toivon et olis omalla miehellä kans molemmissa ja venytetyt. Hän kyll ajatteli et ottais semmoset ;)

• Anonyymi

04.07.2011 03:12

Mielestäni miehillä ei pitäisi olla korviksia ollenkaan. Ne on tehty naisille!

• Anonyymi

31.01.2012 20:54

Rippuu miehestä sopiiko yksi vai kaksi mutta kyllä miehellä korvikset voi olla . Oliks se ennen vanhaan kun merimiehillä oli korvakorut kultaa ja sit kun ne kuoli niin otettii korvikset korvista ja niillä kustannettii hautajaiset vai miten se taru meni DD. Et kyllä miehillä on ennenkin korviksia ollu....

• Anonyymi

31.01.2012 22:12

hot, hot ja vielä kerran HOT! ;)

• Anonyymi

31.01.2012 22:26

anita kirjoitti

Voisin itekki vastata tähän oman mielipiteeni.

Olen kuullut joskus, että jos oikeassa korvassa on korvakoru niin se merkkaa sitä, että on homo. Onko sillä nykyään edes väliä?
    Mielestäni miehellä täytyy olla korvis vain toisessa korvassa. Joillekkin tietenkin sopii molempiinkin, mutta itse pidän kun on vain toisessa.

http://www.youtube.com/watch?v=in9SiDtJLaU

2 sivua

Yhteistyössä

Suosituimmat

Aiheita: 10699 Viestejä: 358322