Bilekavereita Kuopiosta 20 vuotiaalle tytölle? :)

Hei, olen 20 vuotias tyttö Kuopiosta, jolla ei ole häävisti kavereita jotka tykkäävät käydä baareissa ja etenkin tanssia! Rakastan tanssimista ja pääsen aivan liian _harvoin_ tanssimaan kaveritilanteeni takia. Olen jo tarpeeksi kauan pähkäillyt että mistä niitä samanmielisiä kavereita saa niin laitoin tänne ilmoituksen. Kenties sinä kaipaisit hauskaa ja energistä bile ja tanssiseuraa?
Opiskelen Tradenomiksi toista vuotta. Luonteeltani olen iloinen ja ystävällinen. Tulen monenlaisten ihmisten kanssa toimeen.
Seurustelen onnellisesti. Miespuoliset älkööt vastatko.

Sähköpostini on Smilefrom@hotmail.com laita ihmeessä viestiä jos kiinnostaa!

Vastaa viestiin

3 sivua
  • Anonyymi

30.07.2010 15:52

Hei! Laitoin sulle viestiä =)

KooMikko

31.07.2010 11:11

Täältä tullaan,minkälaista juomaa pitäis olla käykö alkoholipitoiset, vai bailataanko selvinpäin kumpikin käy ?

• Anonyymi

10.08.2010 23:11

Itselläni on muutto kuopioon edessä parin viikon päästä, en tunne ketään Lähden bailaamaan mielelläni :-D

• Anonyymi

08.01.2011 21:39

Löytyisikö vielä ketään? :s

Tosi kovasti tarvitsisin kavereita jotka tykkää tanssia ja pitää hauskaa! Olisi kiva saada vaikka isompi tyttöporukka kokoon ja käydä yhdessä baareilemassa ja muuta !

snowe

09.01.2011 21:10

Mullakin olis baariseuralle tarvetta, täysi-ikäistyn tässä muutaman päivän sisällä, joten ei hirveesti ole kavereita joilla riittäis ikä, että jos 18 vuotiaan seura kelpais jollekin niin laittakaa mailia headintheclouds_93@yahoo.com
    Sellanen porukka olis tosiaan ihan jees

• Anonyymi

12.01.2011 20:56

No minä voisin oikeestaan lähteäkkin! En tosin asu Kuopiossa, mutta tässä ihan lähellä kyllä. Ja usein viikonloppusin käynki siellä baareissa, kun kyyti tai yöpaikka löytyy. Ja kouluakin Kuopiossa käyn.
    Niin ja oon -91 syntynyt ja tykkään myös tanssia!

• Anonyymi

10.02.2011 12:56

Hei sinä anonyymi joka et asu Kuopiossa, mutta voisit lähtee mukaan!
    Olen tutustunut täällä nyt kahteen tyttöön kenen kanssa pari kertaa käyty tanssimassa ja nytkin perjantaina mennään! Haluaisitko lähteä mukaan joku kerta? Laitapas minulle viestiä smilefrom@hotmail.com ja kerro itsestäsi lisää!

• Anonyymi

16.02.2011 22:01

Moikka tytöt! Itse oon muuttamassa Kuopioon kesällä ja tosiaan aika vähän ihmisiä tunnen vielä sieltä päin. Vähän jännittää tulla sinne savon sydämeen Tykkään kans tanssia ja käydä viihteellä. Olis hauska tutustua Kuopion yöelämään ja muutenkin. Vieläkö mahtuu seuraan mukaan kesällä?

• Anonyymi

21.02.2011 20:18

Hei lähtekää perjantaina mun kanssa!

3 sivua

Yhteistyössä