Mihin tv-sarjaan olette koukussa?

Eli mihin tv-sarjaan olette koukussa, vai ettekö oo mihinkään? Ite oon koukuttunu Greyn anatomiaan ja uuteen Ex list-sarjaan.

Vastaa viestiin

11 sivua

Alin4

15.07.2009 19:59

Uusi neloselta tuleva sarja, Lätkävaimot on loistava !
    Muistuttaa vanhaa kunnon Pelinaiset -sarjaa. Tällä hetkellä parhain sarja !
    Ensimmäinen mainos jo herätti kiinnostuksen.
    Sarja pulppuaa komeita miehiä, varsinki lempparinäytteilijäni Lucas Bryant ;)

kaupunkiprinsessa85

15.07.2009 22:34

Olen koukussa Salkkareihin(myös kesäuusintoihin). On mielenkiintoista nähdä,että miten esim. Eeron ja Paulan käy. En millään jaksaisi odottaa ensi kuun puoleen väliin asti.. =(

runotyttö Jyväskylästä. =) Kysy lisää, jos haluat..

ninnuska

16.07.2009 10:28

Ex list kuuluu tällä hetkellä myös minun suosikkeihin! Ihanan rento peroona sillä päähenkilöllä, maltan tuskin oottaa torstai iltaa

NasNu

16.07.2009 10:59

Greyn anatomia,serranon perhe,salatut elämät ja oli tarkoitus aloittaa seuraamaan tuota Ex List ohjelmaa,mutta aina tuntuu menevän ohitse

cemmi

16.07.2009 14:14

Pushing Daisies ehdottomasti!!! Ihan mielettömän hyvän tuulinen sarja ja sen jälkeen jää aina hyvä mieli. Tietääkö muuten kukaan millon toinen tuotantokausi alkaa?

Norma Jeane

16.07.2009 14:45

Tunnustan syyllisyyteni: Salkkarit.
    Ja toinen on italialainen draamasarja Ihana Elisa (Elisa di Rivombrosa), maailman paras sarja!

What the world needs now is love sweet love

Ainoh

16.07.2009 21:51

Salkkarit, Serranon perhe & Lätkävaimot ja The hills. =)

--Nakke--

17.07.2009 10:08

House, Todistettavasti syyllinen, C.S.I (alkuperäinen), Ex-list, Pako(oon tosin kattonu jo kaikki jaksot), L-Koodi

Pieni neito luontoäidin kainon seudulta. Ikuinen tuntureidensa yli vaeltaja

JonnA

17.07.2009 22:30

Minä katselen Pakoa ja Housea. Myös tuo uusi Ex List tulee katsottua, vaikkakin nauhalta. Myös tositv-sarjoja tulee katsottua (Muodin huipulle, Huippumallit haussa).

11 sivua

Yhteistyössä

Suosituimmat

Aiheita: 10699 Viestejä: 358322