Mitä olet voittanut?

Koska nettikilpailut ovat lähellä sydäntäni haluaisin kysellä muiltakin mitä kaikkea olette voittaneet kilpailuista ja arvonnoista?

Oma voittolista:

Meikkipaketti - Paikallisen kaupan maybelline kilpailusta
Matkalahjakortti 500€ - lehtiarvonnasta
Superlahjakortti 1000€ - www.prizeClub.fi arvonnasta

Onni on matkan varrella suosinut, mutta onhan noihin kilpailuihin tullut osallistuttua melkeinpä joka päivä! ;D

Himo shoppailija sekä nettikilpailuihin osallistuja =)

Vastaa viestiin

1 sivua

mirqable

08.12.2011 01:38

uee

en oo netistä ikin mittee voittanu, mut Voicelta voitin ku kaverin kaa soitettii ni Voicen bileristeilylle liput. Halleluujaa että oli hauskaa!

tervetuloa kärpäseks kattoon seuraamaan kahden 18v. tyllerön omituista elämää :D http://paniinipop.blogspot.com

vahvel

04.02.2012 12:08

Serlan pehmojättioravatuoli (siis semmoinen lapsille tarkoitettu)
    Miesten musta t-paita misson cool punainen teksti "ENSISAMMUTTAJA"
    Liput Anna Abreun ja Antti Tuiskun yhteisen kiertueen konserttiin

noi nyt tuli mieleen kaikkee tommosta _tarpeellista_ oon siis voittanu erilaisissa arvonnoissa D

semivegetaristi ja ihan höpsöpsöö

Asneh

08.03.2012 08:50

Olen voittanut esimerkiksi:

mainospaita
    Veijarit kylmälaukun
    1600 euron matkan
    85 euron rasvan
    huulikiillon
    tapahtumalipun

Erika88

18.04.2012 19:38

Olen voittanut liput kahdelle Voicen muotiviikoille, joihin en koskaan mennyt, koska en saanu kaveria, ja lipun yhden leffan ensinäytökseen, johon en myöskään koskaan mennyt, koska näytös oli keskellä viikkoa huonoon aikaan. Kävin silloin vielä koulua. Olen voittanut myös paikallisen sähköyhtiön kilpailussa kahdelle hengelle liput kesäteatteriin. Sinne menin poikiksen kanssa.

Olen voittanut myös ihan perinteisissä arvonnoissa koristeen, "kukkakorin", ja savesta tehdyn enkelin.

Kuuntelen musiikkia laidasta laitaan. Lempibändeihini lukeutuvat mm. Nightwish, HIM, 30 Seconds To Mars ja Uniklubi. Lempinäyttelijäni on aina ja ikuisesti Johnny Depp. Tsekkaa blogini: http://erikan-elamaa.blogspot.com

1 sivua

Yhteistyössä

Suosituimmat

Aiheita: 10698 Viestejä: 358320