sählyporukkaan mukaan haluavia?

Siis rentoa pelailua ihan kuntoilumielessä pääkaupunkiseudun alueella. Oiskos kiinnostuneita? Iällä ja kokemuksella ei siis väliä. Itsekään en ole ikinä lajia harrastanut, mutta nyt iski sählykärpänen.

Vastaa viestiin

2 sivua

theystillwantmore

06.03.2010 23:32

hei joo! olisin kiinnostunu en oo itekkään aiemmin oikestaa pelannu sählyä, muuten ku koulussa joskus mut eihän sitä lasketa D mut olis kivaa!

mumbomambo

09.03.2010 15:45

Jeejee! Tiiätkö vielä lisää porukkaa, jotka ois kiinnostuneita? Laitan vielä mun sp-osotteen sulle yksityisviestillä.

merilla_z

17.03.2010 14:12

Täälläkin olisi yksi kiinnostunut, olen kohta helsinkiin muuttamassa! Oon harrastanut sählyä muutamama vuosi sitten, mutta taitaa pelitaidot olla aika ruostuneet jo, kun sen jälkeen en ole pelannut Olisi kiva aloittaa uudestaan.

mumbomambo

20.03.2010 19:35

morse!

Laitoin sullekin merilla mun sp:n yksityisviestillä. Nyt kaikki muutkin kiinostuneet mukaan! Kootaan kiva poppoo kasaan, jonka kanssa on sitten kiva sählätä sen pallon kanssa ja kuntokin nousee samalla. Ei varmaan paljoa maksakaan, jos jostain koulusta tms. saadan tila pelaamiseen.

deline

20.03.2010 23:47

Meikä lähtis enemmän ku mielellään mukaan! En ihan helsingissä asu, mutta sillon tällön vois sinne reissatakin pelaileen.. Porukkaa vaan kasaan!

marsipaanipossu

21.03.2010 09:35

Täälläkin ois yksi kiinnostunut. Sähkyä en ole harrastanut kun viimeksi yläasteella, mutta paljon tykkäsin.

I`m the queen. :)

mumbomambo

21.03.2010 11:22

Tässähän alkaa pikkuhiljaa olee porukkaa jo kasassa. Varmaan vähintään 10 pelaajaa pitäis olla? Laittakaapas l0de91@hotmail.comiin viestiä, jos kiinnostusta löytyy, niin helpompi sitten kommunikoida

Adlitam

11.04.2010 19:55

heei ! kuulostaa kivalta idealta. Oletekkos saaneet porukkaa kasattua ? Itseänikin kiinnostaisi liittyä sählyporukkaanne.

mumbomambo

08.05.2010 16:48

No moi, ei ole porukka vielä kasassa, mutta oisitko vielä kiinnostunut, jos nyt satut tätä vielä lukemaan?

2 sivua

Yhteistyössä