tianna | 14.08.2009 20:07
Alapään sheivaus
Eli, mieli tekisi saada suurimmat ja häiritsevimmät karvat pois, mutten oikein keksi miten, eikä täälläkään eiempaa keskustelua näkynyt.
Joskus aikoinaan olen ihan koittanut saksia lyhyemmiksi, mutta kävellessä ilmeni aivan kestämätöntä kutinaa. Höylällä muutamia reunakarvoja sheivaten alkaa iho kutista ja tulee pieniä punaisia näppylöitä. Miten itse hoidatte? Ja jso tiedätte tuotteita, niksejä miten saada nätti ja lyhyehkö karva ja miten pitäisi hoitaa niin kertokaa toki
-
Itse vedän aina höylällä, mutta tuloksena on juuri parin päivän päästä kutiseva iho ja pieniä näppylöitä, sekä todella nopeasti takaisin kasvava karva. Mutta olen kuullut että vahaliuskoilla tulisi parempi, en vain ole uskaltanut kokeilla koskaan.
-
Hanki babyoilia ja voitele iho sillä aina suihkun jälkeen genitaalialueelta, niin kutina ja näppylät minimoituvat. Joitakin näppyjä saattaa päivän pari esiintyä, mutta ne häviävät nopeasti, kunhan musitat käyttää babyoilia.
-
Iho karaistuu siltäkin alueelta. Itse olen sheivannut vuosia, eikä enää mitään näppyjä juuri ilmene, eikä kyl kutisekaan.
-
Ite sheivauksen jälkeen levitän arimmille alueille perusvoidetta aavistuksen (ei liikaa,eikä liian rasvapitoista!), jolloin ei ainakaan itselleni niitä näppyjä kovinkaan paljoa tule, ja kutinakin vähenee paljon.. Mutta voisinpa kyllä kokeilla tuota Babyoiliakin, sen verran kuulosti hyvältä idealta! (:
:f
-
Bamse kirjoitti
Iho karaistuu siltäkin alueelta. Itse olen sheivannut vuosia, eikä enää mitään näppyjä juuri ilmene, eikä kyl kutisekaan.
Sama täällä, kun aloitin sheivaamisen vuosia sitten niin iho oli herkkänä. Mutta nykyään kun sheivailen niin ei tule näppyjä, ei käy kipeää tms. =) -
trimmerillä ! ei näppyjä eikä kutinaa, ainoastaan karva kasvaa nopeaa.. :s
:)))
-
Minä oon aina ennen kans sheivaillu ja ihan perusrasvaa sen jälkeen laittanu.. ja tosiaan kun vähän aikaa jaksaa sheivailla nii ei niitä kutinoita ja näppyjä enää sitten tule.
Tuleeko teillä useasti verta ku sheivailette? siis nistä kohista missä karva ollut? Mitä käytätte siinä kun sheivaatte? Ite käytän aina tuota Lady Shave-geeliä..
Nyt oon antanu olla ja oottelen että ne ylimääräset karvat kasvaa sänki vaiheen ohi ja kokeilen Veetin Bikinikit kylmavaha liuskoja.. Se tulee sattumaan mutta kyllä nainen pienin kivun kestää sen eteen että näyttäisi hyvältä..
-
Itse käytän ihan tavallista höylää ja pinsettejä. En käytä mitää "sheivaukseen tarkoitettua vaahtoa ym" vaan ihan perus apteekki rasvaa sekä sheivaamisen aikana että jälkeen, jolloin ei haavoja tuu, eikä näppyjä
En itse tykkää edes pienestä sängestä, joten lähes joka suihkun yhteydessä sheivailen. Niillä kellä riittää kärsivällisyyttä niin niille sopii tää, mutta ehkä sokerointi on hyvä keino jos haluaa karvojen pysyvän pidemmän aikaa pois elämästä -
Itse käytän höylää, mutta pieni sänki on jo heti seuraavana päivänä, ja se tekee kipeää.. ;( Kokeilin myös Veet Bikini kit ihokarvanpoistovoidetta ja pidin maksimiajan (tietty katsoin välillä josko karvat olisivat jo lähteneet), mutta eihän ne mihinkään hävinneet! Huijausta sanon minä. >
Olen huumorintajuinen, ystävällinen sekä hiukan ujo nuori nainen. Rakastan kynttilänvaloa, pimeneviä syys- ja talvi-iltoja, ulkomaanmatkailua, ystäviäni ja monia muita asioita. Hymyile, niin sinulle hymyillään! :D