lunacracker | 12.05.2009 16:16
Laihdutusrinki
No niin, tänne siis uusi laihdutusrinki
Itse tosiaankin 176cm pitkä ja normaalipainoinen mutta vähän rajalla, ja sekä terveyden että ulkonäön kannalta haluaisin tiputtaa kiloja. En ole vähän aikaan käynyt vaa'alla, mutta väitän, että se 15kg pois saattaa olla sopiva määrä. Tietenkin otetaan vähän kerrallaan ja ensimmäinen tavoite olisi päästä alle 70kg rajan
-
Ää ou nou, kirjotin kaameens stoorin tonne vanhaan cosmon sivuil
Onk niist mistää saatavil takas. :'D ?
Mut siis mulla tavotteena ei ehkä laihtuminen vaan lähinnä kiinteytyminen.(jos mielestäni peilikuva näyttää hyvältä niin ei painolla väliä ;p) Tietty ei haittaa jos painoakin lähtee. Terveelliset elämän tavat haluan, tullu läskeiltyy vähän liikaa. Kuitenkin sydänsairautta suvussa niin haluan jo aikaisessa elämänvaiheessa ottaa hyvän terveyden. Liikun 6päivänä viikossa, milloin salilla, jumpissa (mm. bodyattack,interval,step,balance,pump..), lenkillä, uimassa... Päivässä olisi tavoite se 1h ainakin, lauantait pidän yleensä ihan vapaana. Jos herkuttelen niin tavoitteena on nyt sitäkin hieman vähentää, siis määrällisesti. Olen viikonloppuisin mässäillyt, mutta sekin mennyt överiksi välillä ;S
Täällä oleminen toivottavasti motivioi minua pitämään elämäntapaa yllä
Tsemppiä kaikille! :p -
mä oon 165 ja 52-53 kiloo ja halisin vähä kiinteytyy reisist.. ei muuta oikeestaa-- lenkkeilen ja pyöräilen kyl päivittäin n.4km kouluun.
Hate the sin, love the sinner.
-
Mulla on kans toi, et kiinteytystä haluisin, eipä sillä painolla niin väliä..
Tälläkin hetkellä iha hyväs kunnossa mielestäni oon, mut ainahan sitä keksii jotain parannettavaa
Tällä hetkellä mulla on vatsalihasten vuoro..
Ja kyllähän samalla vois muutama kilokin ropista poijjes..
Mullakin noi mässäilyt menee välil ihan yli, mut sit oonki ain tositosi tarkka mitä suuhuni pistän..
-
Eile oli paha, avomies oli ostanu karkkii (se kun voi mässätä eikä liho. Miehet -.-) ja sitä sit mässäili samal ku katottii teeveet. Ihan ylpeenä sain pidettyä himot kurissa :> ! Niin, ja itse kirjauduin tossa yks päivä fitcount tjms nimiselle sivulle. Saa kalenteriin merkata miten on liikkunut ja kuinka paljon. Ihan kätevää
Sit siihen tulee kalorimäärä mitä on kuluttanut. (Varmaan aika arvioitu mut kuitenkin) -
Itekkii vois jollekkii tollaselle sivustolle rekkautuu..
Tänään olis vuorossa pilatesta..
Haluaisin uusia urheiluvaatteita, ehkä motivaatiokin nousis himpun verran ylemmäs..
vaikka motivaatio on nyttenkin aika katossa, mut uudet vaatteet olis silti kivat
-
Terve kaikille taas!
Upeat uudet sivut Cosmolla, mutta vähän ongelmia oli käyttää, siksi tein uuden tunnuksen. Olen siis entinen "getoutofmyway".
Itselläni motivaatio aika korkealle onneksi. Maanantaina kävin salilla tunnin ja pyöräilin 35minuuttia. Eilen taas oli koulussa yli tunnin pesisrykäys (hyi!) ja lisäksi tein puolen tunnin reippaan kävelyn. Tänään olisi tarkoitus 45minuuttia polkea ja taas salille. Ihan hyvin on alkanut viikko siis, kamala vaan kun ei osaa pitää näppejään erossa herkuista! Tänäänkin tuli syötyä jäätelöä...
No, kyllä se tästä.
Tsemppiä kaikille! -
Teidättekö muuten muita tuollaisia (mielellään ilmaisia) sivustoja, jossa voisi pitää yllä omia suorituksiaan jne? Harmittaa kun joskus sport lehdestä luin arvosteluja, mutta unohdin kokonaan niitten osotteet niin enpä päässyt käymään. :/ Haluaisin ehkä vähän monipuolisemman kuin tuo fitcount.. :p
Tänään pitäisi jonninmoinen lenkki tehä, simmonen tunnin ainakin. Huomenna olisi uimahalliin aamulla klo 6-7 aikaan ilmainen sisäänpääsy, mehiläinen täyttää vuosia. Kattoo jos avokin kanssa jaksaisi raahautua..
-
Voisin tälläisen keskustelun avulla koittaa tsemppailla itseäni.
Olen ennen ollut aina aika reippaasti alipainoinen ja yläasteen aikana jouduin painontarkkailuunkin. Liian vähäisen painon takia menkatkaan eivät meinaneet ottaa alkaakseen. Nykyään olen normaalipainoinen, mutta kiinteytystä kaipaisin vatsaan, takapuoleen ja reisiin. Painolla ei niin väliä, kunhan nämä mainitut kohdat saisi kuntoon ja liikkumisen osaksi elämää.
Pilates, spinning, tanssiminen, painojen kanssa ja ihan muuten erilaisten peliä parissa puuhaaminen asioita joita olen tähän asti jonkin verran harrastanut, mutta joita haluaisin ehdottomasti harrastaa lisää. -
Yhyy tuntuu vaa siltä, etten jaksais väkisinkään salille enkä lenkille , syön vaa kotona jätskiä :'D Mikä on teidän paras motivointikikka?