little katherine | 20.01.2012 11:42
Kuukuppi
Eli siis mitä kokemuksia teillä on?
Itse olen juuri ostanut ja opettelen käyttämään. Näkyykö kuukuppi teillä ulospäin? Minulla ainaki antenni näkyy... Mutta silti tuntuu että vuoto pysyy kupissa.
Jos teillä on jotain hyviä käytännön neuvoja niin ne ovat erittäin tervetulleita!
-
Mistä kuukuppeja voisi tilata? Itse olen harkinnut sen ostamista jo jonkin aikaa.
-
Onko kuukupin käyttö hankalaa/kivuliasta jos ei ole koskaan käyttäny tamponeja? Kuukuppia käyttäneet, mitä mieltä olette?
I'm not an alcoholic, alcoholics go to meetings. I'm a drunk, we go to parties. // Attack life. It's going to kill you anyways. // Drunken urge to make out with everyone. // SAVE WATER, DRINK TEQUILA!
-
Luneten kuppi ollut kait pian vuoden käytössä, enkä vaihtais takaisin tampooneihin mistään hinnasta.
Mulla se antenni oli vähän turhan pitkä niin leikkasin sitä lyhyemmäksi.
Kuppejahan voi tilata mm.apteekeistasemivegetaristi ja ihan höpsöpsöö
-
Aloin käyttää Lunetten kuppia pari kuukautta sitten ja on pakko sanoa, että kupin käyttö on helpottanut menkkoja. Öisin käytän edelleen siteitä. En uskalla pitää koko yötä kuppia, kun mulla on aika runsaat kuukautiset.
Kupin asettaminen oli ensin hankalaa, mutta nyt kun osaan sen, se on helppoa. Suosittelen kuivaharjoittelemista eli kokeilet laittaa kupin paikoilleen, silloin kun menkkoja ei ole. Kupin laittaminen voi sattua, mutta kun se on sisällä, sitä ei tunne ollenkaan.Olen 19 -vuotias naisen alku. Rakastan kirjoittamista, lukemista, elokuvia ja musiikkia.
-
Mulla on ollut ongelmia pelkän tamponin laittamisen kanssa
Onko kuukupin asettaminen vaikeampaa kuin tamponin? Mun "reikä" on vielä jotenkin kummallisesti piilossa, niin vähän arveluttaa saisinko kuukuppia ollenkaan paikoilleen.I'm not an alcoholic, alcoholics go to meetings. I'm a drunk, we go to parties. // Attack life. It's going to kill you anyways. // Drunken urge to make out with everyone. // SAVE WATER, DRINK TEQUILA!
-
Itse ostin hinnan taki täältä:
http://meluna.eu/monatshygiene/menstrua...stiel.html
ja positiivisen yllätyksen koin kun hain paketin postista. Sain kaupan päälle "size sample"n joka on 2. laatua oleva kuppi jonka vikana on pieni klommo päässä.. Eli periaatteessa kaksi yhden hinnalla.
Suosittelen. Postarit on järkevät ja tuote tulee hyvin pakattuna.
-