Kannattaako jaksaa?

En ole nyt muutamaan viikkoon saanut poikaystävältäni minkäänlaisia huomionosoituksia.. siis esimerkiksi, voi kun olet nättinä tänään tai jonkinlaisia kehuja.. kyllähän te tiedätte. Naistenpäivänäkään en saanut edes kukkia tai mitään huomionosoituksia.. Välillä se pistää tosi p^skaksi olon mutta en viitsi sanoa asiasta, vasta sitten kun on viimeinen tippa menossa mukiin. Poikaystävälläni masennus on pahentunut, että luultavasti sekin vaikuttaa asiaan..? Ollaan oltu jo yli vuosi yhdessä siis. Yhdessä ei asuta ainakaan vielä, mutta ollaan puhuttu asiasta. Olen kysynyt välillä onko kaikki ok, mutta sanoo sen niin vaitonaisesti että kyllä kaikki on ok. Ei oikeen meinaa uskoa aina, ja hänellä kun on ad/hd, niin asioita ei voi toistaa moneen kertaan sillä hän suuttuu asiasta, sen olen huomannut jo vuoden aikana mutta ymmärrän sen.

Mutta siis, mitä kannattaisi tehdä? Itsensähän tässä hajottaa jos ei mitään kehuja eikä huomionosoituksia saa..

P.S. Kertokaa toki omia kokemuksianne!

Vastaa viestiin

2 sivua

NiinaRiina

11.03.2010 15:16

Jos poikaystäväsi on aiemmin huomioinut sinua hyvin ja nyt kaikki huomio on loppunut,on kyllä jossakin jotain vikaa. Kaikkea ei kuitenkaan masennuksen varjonkaan voi laittaa, kannattaa puhua poikaystäväsi kanssa ja voit vaikka kertoa hänelle olevasi huolestunut. Toivottavasti hän viimeistään silloin avautuisi...

Pirtsakka persoona =)

ChristinaX

11.03.2010 15:16

Vaikea sanoa mitä kannattaisi tehdä. Voisitko yrittää vihjata varovasti poikaystävällesi, että tunnet itsesi hieman unohdetuksi? Ja vastapainoksi osoittaa kunnolla huomiota poikaystävällesi sanoilla tai teoilla? Ellet jo siis tee niin muutenkin.

Itse olen seurustellut poikaystäväni kanssa yli kolme vuotta ja suhteemme on läheinen ja hyvä ja tiedän, että poikaystäväni pitää minua viehättävänä. Ongelma onkin se ettei hän kerro sitä kovinkaan usein minulle. Olen maininnut asiasta useita kertoja, mutta yleensä nämä tilanteet menee jokseenkin huumorin painolla eikä ole niin vakavia. Välillä itsetuntoni on kuitenkin aivan pohjassa ja silloin syö aika paljon naista kun mies kehuu muiden naisten ulkonäköä ja itse en saa kehuja juuri koskaan. Olen vaan sellainen persoona, joka tarvitsee paljon näyttöä siitä että minua rakastetaan ja pidetään kauniina, mutta poikaystäväni ei näytä sitä millään tajuavan.

Toivottavasti kuitenkin asiat kääntyy parhain päin, meillä molemmilla Tsemppiä sinne!

jonna88

11.03.2010 20:51

- huomionosoitukset loppuu kun suhde vanhenee (ainakin kukat ym konkreettiset)
    - masentuneen kanssa on tosi vaikeaa olla.

Asun yhdessä avopuolisoni kanssa nyt neljättä vuotta. Yhdessä ollaan oltu kuusi vuotta. Olen 22. Elämää ja kaikkea muuta käsittekevä blogi löytyy osoitteesta www.pohjolankasvatit.blogspot.com

NiinaRiina

11.03.2010 21:11

Ei ole totta, että huomionosoitukset vähenevät, mitä pidempään seurustelee. Itse olen ollut samassa suhteessa jo neljä vuotta ja loppua ei näy vaan oikeastaan romantiikkaa ja huomiota tulee aina vain enemmän!

Pirtsakka persoona =)

tuide-

11.03.2010 21:28

Älä anna periksi, jos vaan vielä rakastat ja haluat rakastaa

Itellä takana reilu vuoden suhde, jonka aikana kyllä on "muutamaan" kertaan itku päässy, kun niin pahalta tuntunu, mutta kyllä niistä on aina selvitty.. Tsemppiä!

jennyy

12.03.2010 13:11

jonna88 kirjoitti

- huomionosoitukset loppuu kun suhde vanhenee (ainakin kukat ym konkreettiset)
    - masentuneen kanssa on tosi vaikeaa olla.

Ei meidän suhde ole vanhentunut.. ja kyllä tiedän että masentuneen ja ad/hd sekoituksen kanssa on hyvin vaikea seurustella. Olemme kuitenkin jo reilu vuoden verran seurusteltu.. mut kai ei muu auta kun odottaa että tuo paha masennus (mikä hänellä alkoi vasta muutama päivä sitten _taas_) vähän hiipuu niin eiköhän se kolahda silloin hänen päähän.. (:

.MissMessy.

13.03.2010 11:37

Yhtälönne ei ole helppo, mutta ei varmaan myöskään mitenkään mahdoton..
    Voimia ja jaksamisia Sulle! <3

jennyy

13.03.2010 13:23

No nytten herraseni pyysi minulta anteeksi ja sanoi hyvittävänsä kaiken minulle (: ja huomasi että todella tarkoitti, sillä katsoi suoraan syvälle silmiini... (: Mutta hei, jos muilla samanlaisia ongelmia niin kertokaa! Olisi ihan kiva jos olisi kohtalo tovereita... (:

tiitu86

13.03.2010 22:31

Mä oon seurustellu mun miehen kans nyt reilu vuoden ja meillä nää huomion osotukset on huimasti vähentyny siitä mitä sillon alussa sain. Voi tosiaan mennä useempiki viikko että kehuu mua millään tavalla. Ja mä oon sellanen et mä tarvin niitä, itseluottamus on aika nollissa nii se on ihana ku välillä saa kehuja.
    Me ei asuta yhessä mut ollaan siitä kyllä juteltu jonkinverran.
    Riitoja on ollut mut kaikesta kuitenki selvitty

Jos rakastaa nii kyllä sitä kestää, ainaki minä.
    Välillä ku huomauttaa asiasta nii taas vähän aikaa saa kuulla ittestään jotain kivaa..

2 sivua

Yhteistyössä