tuituli | 19.01.2010 14:15
Suuseksin vastaanottamisesta
Kiinnostaisi tietää kuinka normaalina voin pitää miestäni jolla on lievästi sanoen pakkomielle oraaliseen tyydyttämiseen. Itse en välittäisi olla kyseisen toiminnan kohteena, sillä se on minusta inhottavaa. Miten minun tulisi suhtautua tähän asiaan ?
-
Miehet suhtautuu suuseksin antamiseen aika eri tavoin. Meillä on asiat sillä tavalla, että joskus mies aivan vaatii saada nuolla minua, toisinaan pyydän itse ja mies tekee sen mitä haluan mukisematta
Mikä sinua ällöttää siinä suuseksin saamisessa? Onko itselläsi "likainen" olo ja "hävettää" päästää toinen alapäähän??
Puhu kultasi kanssa, siitä mitä haluat ja mitä et halua. Opeta hänet vaikkapa näppäräksi käsityöläiseksi, jos pidät siitä enemmän ;) Myös miehesi voi innostua asiasta, kun ymmärtää ja huomaa, miten paljon muillakin tavoin voi tuottaa sinulle nautintoa.
-
Ällöttää itseni ja mieheni puolesta kun on se aika likasta touhua :/ ja kyllä se vähän hävettääkin... Nolottaa hiukan puhua asiasta kun tuntuisi olevan miehelle aikamoinen tunnelman nostattaja.
-
Minulle suuseksin saaminen on todella tärkeää suhteessani, koska se on melkein ainoa tapa jolla saan orgasmin. Muutenkin poikaystäväni on loistava siinä! Hänellekin on kuulema tärkeää, että saan täydellisen tyydytyksen.
Aluksi en saanut suuseksiä, mutta sitä vastoin minä kyllä annoin poikaystävälleni sitä. Nyt osat ovat vaihtuneet.
Se nolotti minua aluksi, mutta sitten opin rentoutumaan ja poikaystäväni vakuutti minulle ettei minulla ole mitään syytä hävetä. Minusta sinunkin kannattaisi vain olla täysin avoin ja rento, mutta jos suuseksi ei vain miellytä niin kannattaa sanoa.
Itse jouduin kertomaan poikaystävälleni noin puolentoista vuoden seurustelun jälkeen, etten halua antaa hänelle suuseksiä, sillä aiemmasta suhteestani minulle on jäänyt traumoja siitä, ja vaikka nykyinen poikaystäväni onkin huomaavainen eikä painosta, en silti pääse irti iljettävästä mielikuvasta joka liittyy mieheltä suihinottoon. -
Kokeile, mäkin pidin ensin sitä ällöttävänä, mutta silloinen poikystävä vaati ja annoin kerran kokeilla. Nykyään en laita yhtään vastaan!
-
Onko kellään muulla kutiamisongelmaa suuseksissä? Nautin siitä ihan mielettömästi, mutta jos on liian hellä mua kutittaa aivan suunnattomasti. Ja liian ronskeista otteista taas loppuu kiihottuminen. Se raja on todella häilyvä ja tuottaa miehelle aikamoista päänvaivaa
lisäksi vatsan ja reisien suutelukin kutittaa ihan vietävästi, samoin jos tukka tai parta hipelöi em. alueita.
Aloittajalle vielä; sä teet seksin saralla sitä mikä susta tuntuu hyvälle. Mäkään en aluksi tykännyt ollenkaan olla lipitettävänä juurikin tuon kutiamisongelman takia, mutta nyt kun kehtaan sanoa miehelleni mitä haluan niin sekin onnistuu paremmin. Rohkeasti vaan sanomaan poikaystävälle mitä haluat/et halua. -
Nimenomaa kokeilu muuttaa suhtautumisen asiaan täysin, et jää siinä paitsi mistään ja voit huomata nauttivasi siitä ;-D Kokeilemalla selviää elämässä tuntemattomat ja jokseenkin vastenmieliset asiat ! Rohkeutta ;)
Aktiivinen liikkuja ! "Elä täysillä ja älä stressaa, koska ei tästä elämästä kukaan ole elävänä selvinnyt" (;
-
Cassie kirjoitti
Onko kellään muulla kutiamisongelmaa suuseksissä? Nautin siitä ihan mielettömästi, mutta jos on liian hellä mua kutittaa aivan suunnattomasti. Ja liian ronskeista otteista taas loppuu kiihottuminen. Se raja on todella häilyvä ja tuottaa miehelle aikamoista päänvaivaa
lisäksi vatsan ja reisien suutelukin kutittaa ihan vietävästi, samoin jos tukka tai parta hipelöi em. alueita.
Itsekin olen herkästi kutiavaista sorttia, mutta kutian lähinnä lämmittelyvaiheessa, kun kiihottuminen ei ole vielä ottanut valtaansa. Kiihottuneena kutinat unohtuu, ja samalla myös ne ronskimmat otteet alkavat tuntua paremmilta ja paremmilta.
Itsekään en niin välitä suuseksin saamisesta. Ei mulla mitään sitä vastaan ole, mutta tiedän parempiakin tapoja viihtyä sängyssä.