Naispuolisten ystävysten välinen fyysinen rakkaus

Olen 21-vuotias naimisissa oleva nainen. Rakastan aviomiestäni, ja suhteemme on vakaa. Seksikin sujuu ilman suurempia ongelmia. Mieheni on minun ensimmäinen ja ainoa seksikumppanini tähän mennessä (aloimme seurustella, kun olin 15-vuotias).

Syksyllä tutustuin opiskelujen kautta erääseen 2 vuotta itseäni vanhempaan naiseen, ja meistä tuli melko nopeasti hyvät ystävät. Koulussa olemme erinomainen tiimi, ja vapaa-ajallakin viihdymme toistemme seurassa. Parasta on se, että pystymme puhumaan toisillemme kaikesta. Joskus tuntuu, että luemme jo toistemme ajatuksiakin.

Juttelemme usein avoimesti seksuaalisuuteen liittyvistä asioista. Olemme nähneet toisemme alasti ja hän on monesti kommentoinut vartaloani, esim. kuinka rintani ovat niin kauniin muotoiset tai kuinka minulla on naisellinen lantio. Muutamina kertoina baarissa ollessamme olemme myös tanssineet yhdessä melko eroottisesti: hivellen toistemme reisiä, pakaroita ja rintoja samalla. Ja se on tuntunut minusta mahtavalta! Viime aikoina minulla on alkanut ilmetä myös erityisen seksuaalisia ajatuksia tätä ystävääni kohtaan. Mietin usein, kuinka hauskaa olisi viettää tyttöjen iltaa hänen luonaan, juoda pienet hiprakat ja kokeilla jotain vähän kiihkeämpää. Todennäköisesti tarvitsisin ehkä vähän isommankin hiprakan uskaltaakseni todella tehdä aloitteen. Enkä ehkä haluaisi edetä edes suuseksiin asti, mutta tekisi mieli kosketella ja suudella. Joskus harrastaessani seksiä mieheni kanssa kuvittelen ystäväni siihen kolmanneksi (suutelemaan ja hyväilemään minua, kun mieheni tulee minua takaapäin), mikä on monet kerrat antanut melkoisen lisäboostin kiihottumiselle tai orgasmille.

Ystävälleni en ole tästä suoraan kertonut, koska hävettää, jos hän järkyttyisikin ajatuksesta. Toisaalta hän on kyllä sanonut, että voisi _ehkä_ olla naisen kanssa (ei ole kai aikaisemmin ollut ja seurustelee tällä hetkellä miehen kanssa). Olen kertonut miehelleni osan näistä ajatuksistani, ja hänelle se on ihan ok. Hän jopa sanoi, että tyttörakkaus on kiihottavaa. Hän ei siis pitäisi sitä pettämisenä, vaikka vähän hulluttelisinkin ystäväni kanssa. Hän varmaan jopa suostuisi kolmen kimppaan jos ehdottaisin, mutta sitä en ehkä itse todellisuudessa halua. Se saa ainakin toistaiseksi jäädä fantasiakseni. Haluan pitää mieheni vain itselläni. ;P

Mainittakoon nyt siis vielä, että unelmissani ei ole missään vaiheessa ollut erota miehestäni ja aloittaa seurustelusuhdetta ystäväni kanssa, vaan juttu olisi enemmänkin sellainen "friends with benefits". Välitän hänestä siis todella paljon - ystävänä - mutta haluaisin lisäksi _kokeilla_ fyysistä hellyyttä.

Nyt haluaisinkin kuulla näkemyksiä ja samanlaisia kokemuksia aiheesta. Naiset, onko teillä ollut seksifantasioita naispuolisesta ystävästänne? Oletteko kertoneet tuntemuksistanne kyseiselle ystävälle? Miten hän reagoi? Jatkuiko ystävyys samanlaisena tunnustuksesi jälkeen? Kokeilitko jopa kertoa asiasta suoralla toiminnalla? Mitä siitä seurasi? Onko täällä joku, joka sekstailee ystävänsä kanssa jopa säännöllisesti tai on ainakin kokeillut useamman kerran?

KIITOS KAIKILLE, JOTKA JAKSOITTE LUKEA LOPPUUN ASTI! ODOTAN INNOLLA VASTAUKSIA! =))

Vastaa viestiin

1 sivua

raadon

09.02.2012 07:16

Eikö täällä tosiaan ole ketään kohtalotovereita? Vai eikö kukaan jaksanut lukea viestiä loppuun? :/

maddyel

09.02.2012 23:34

Itse voin kertoa yhden kokemuksen.. Tunnen siis olevani kiinnostunut naisista ja miehistä. (miehistä tosin enemmän.) Noin pari vuotta taaksepäin kuitenkin tapahtui yllättävä asia baarissa vanhan parhaan ystäväni kanssa.
    Tosin, menimme baariin yhdessä ja siellä sitten varovasti tein aloitteen suutelemalla häntä, yllätyksekseni hän vastasi suudelmaan ja kohta olikin jo suht eroottisennäköistä nuoleskelua. :-D Käsipeleihin asti jatkettiin ja oli kyllä unohtumaton ilta. Aamulla olin vielä aika hämmästynyt tapahtuneesta.
    Nykyisin ollaan pelkkiä ystäviä...ei kyllä olla juotu yhdessä sen jälkeen:-) harmin paikka, mutta ehkä vielä joskus ;-)

raadon

10.02.2012 12:05

Hei, kiva kun vastasit!
    Vaikuttiko tuo tapahtuma siis ystävyyteenne? Kun sanoit "vanhan parhaan ystäväni kanssa", niin olitteko siis tapahtumahetkellä parhaat ystävät ja sen jälkeen ette enää, vai miten? Puhuitteko tapauksesta jälkeenpäin? Entä mikä oli tämän ystäväsi seksuaalinen suuntaumus silloin ja nykyään?

maddyel

13.02.2012 12:10

Ystävyytemme on jatkunut normaalina, mitä nyt aluksi vähän punastelimme kun näimme toisemme että "miten siinä nyt niin pääsi käymään" ja naurettu päälle, eli tapauksesta on kyllä puhuttu. Ja peruskoulussa kauan sitten olimme parhaat ystävät :-) siitä asti pidetty yhteyttä.. Itse olen myös siis reilu parikymppinen. Seksuaalisesta suuntaumuksesta vielä että luulin hänen olevan täysin hetero mutta ilmeisesti voi nyt sanoa että hän on bi. :-)

Naisten välinen fyysinen hellyys vaatii kyllä todella paljon rohkeutta, joten sitä täytyy keräillä. Fantasiasi kuulostaa kyllä aivan upeilta ja todella toivon että joskus saat kerättyä rohkeutta tehdäksesi aloitteen.:-)

raadon

15.02.2012 17:05

Fantasiani oli kyllä jo niin lähellä toteutua!! Vietettiin leffailtaa, siemailtiin viiniä ja hauskaa oli. Mielessäni kihelmöi koko ajan että nyt, nyt, NYT teen sen, mutta en sitten kuitenkaan uskaltanut! En ollut vielä tarpeeksi humalassa (eikä hänkään), kun juomat loppuivat kesken. D-: Nukuttiin sitten vain kiltisti vierekkäin koko yö. Damn! Pitääpä ensi kerralla varata vähän enemmän alkomahoolia, jos saataisiin sitten vähän villimpää menoa aikaiseksi.

1 sivua

Yhteistyössä