juliannanna | 25.01.2012 15:20
peppuseksi
onko kiusallista/vastenmielistä?
pystyttekö nauttimaan? miltä tuntuu? mitä liukuvoidetta käytätte vai käytättekö?
Olen blondi, joka rakastaa kaikkea naisellista.
-
Inhottavan tuntuista, kuin vääntäisi paskaa suolestaan. Tosin oon vaan kerran kokeillu, mutta silloin minulta ei edes kysytty, työnnettiin vaan sisään. Toiste en kokeile.
“We are all of us stars, and we deserve to twinkle.” - Marilyn Monroe
-
Tästä löytyy juttua ainakin seuraavassa viestiketjussa:
http://www.cosmopolitan.fi/forum/suhtee...ai-ei.html
Ja sit vielä maininta, että liukuvoiteita on ihan peppuseksiinkin suunnattuja, ja niitä saa ostettua ainakin seksikaupoista. Ja sit perusliukkarikin luultavasti käy. Yks ihan mahtavin ja parhain liukkari ikinä on Eros. Se on silikonipohjanen, käy lelujen kanssa ja saa ihon kiiltämään, ei tahmaa ja liukastaa pitkään. Sormella pyllyyn mentäessä toimii hyvin, mutta peniksen kanssa ei olla vielä testattu. Uskoisin toimivan silleinkin.
Ei kannata käyttää semmosta Durexin 2in1 massage liukkarigeelitsydeemiä, on aika huonoa. Tuoksu tosi voimakas ja tahmaa paljon ja liukastus kestää tosi vähän aikaa. Esim runkatessa ihan mahoton, kun pitää lisätä koko ajan ettei ala hinkata liikaa penistä. -
Suosittelen peppuseksia. Ekat pari kertaa tuntui omituiselta ja ehka vahan kivuliaalta mutta sen jalkeen olen pystynyt jo nauttimaankin. Siihenkin hommaan tulee loytaa oikeanlainen asento jotta nautinnon voi saavuttaa, ainakin mun kohdalla!
-
Itse kokeilin ekan kerran hellun kans jo 16- vuotiaana. Ihan kivaa on, kun on sopivasti liukastetta. Hassua sanoa näin mutta peppuseksi on helpointa naiselle silloin kun on pienessä humalassa, jos on selvänä vaikeaa rentoutua
-
Jag tycker ♥
Ensimmäinen kerta tietysti tuntui aikas karulta ja sattui molempia, mies sanos notta puristi liikaa penistä. Kuitenkin ollaan uudesti sen jälkeen kokeiltu ja nykyään tuntuu ihan taivaalliselta kunhan vain löytää hyvän asennon. Käytetään liukkaria, semmoista lämpiävää ;D lämpiää siis kosketuksesta.semivegetaristi ja ihan höpsöpsöö
-
Näin miehen näkökulmasta se tuntuu todelta hyvältä, puristus on erilainen kuin pillussa. Ja se on eri tavalla kiihottavaa. Ja kun laittaa liukkaria tarpeeks ja ottaa rauhallisesti, niin ei se naisestakaan kovin hirveältä tunnu, jos hän ei siitä sattuisi jopa nauttimaan.
-
eka kerta sattui ihan sairaasti, tuntui karulta ja oli vastenmielistä, kun hän tuli sisään ilman liukunestettä ja oma keho pisti vastaan oikein kunnolla, mut toinen kerta ei ollu enään niin paha, ku otettiin hitaamin ja rauhallisemmin, kroppaki alkaa rentoutuu enemään ku löytää oikean asennon ja mies ei pidä mitään hullua rodeoshowta
-
Naisen kannattaa maata kyljellään sängyssä ja pitää jalat 90 asteen kulmassa kroppaan nähdän. Eli ts doggystyle, mutta maaten. Tällöin ei mikään paikka ole jännityksessä. Sauna ja pari saunadrinksua auttaa myös rentoutumaan
Ja sitten laitetaan ihan pirusti sitä liukkaria, pikkuhiljaa. Totutetaan peppua pikkuhiljaa siihen, että sinne on menossa jotain isompaa... ensin yhdessä sormella, sitten kahdella ja lopuksi ehkä vielä kolmellakin. Ja liukkaria aina lisää kun laittaa sormia enemmän. Sitten liukkaria vielä vehkeeseen, ja sitten hitaasti sisään. Näin se on ainakin toistaiseksi mennyt ihan mukavasti
-
Olen mieheni kanssa kerran kokeillut, silloinkin hyvin vastahakoisesti, ja se kerta riitti minulle. Pahinta ei ollut se kipu (joka kylläkin sai minut itkemään). En vain kertakaikkiaan voi nauttia ajatuksesta, että peräsuoleeni, sinne missä on ulostejäämiä ja pahanhajuisia bakteereja, työnnellään yhtään mitään. Se kuvottaa. Ja nolottaa ja hävettää, tunnen itseni jotenkin alistetuksi, en osaa sanoa miksi. Onneksi sitä ei tarvitse tehdä, miehelle riittää pimppa.