RIPPIMEKKO!

Eli mun pitäis löytää rippimekko itelleni.Oisko vaikka joitain hyviä nettisivustoja mistä vois löytää jotain kivoja mekkoja?? tai jotain kuviakin ois kiva vaikka saada=) En yhtään tiedä mimmosta haen,.Sen kumminki voin sanoa että en halua mitään hirveen pitkää!

kiitoksii jos jaksaisitte auttaa mua!c:

Vastaa viestiin

1 sivua

misss

06.03.2010 21:48

okei eli rippimekkoja

- asos.com
    - nelly.com
    - h&m.fi
    - ellos-fi
    - halens.fi

:) :) ♥ (: (:

NiinaRiina

06.03.2010 21:57

Ei välttämättä kannata rippimekkoa tilata netistä ainakaan mistään vieraasta nettikaupasta, sillä kokoa ja istuvuutta on varmastikkin vaikea arvioida. Ja aina värikään ei ole sitä, minkä käsityksen kuva on antanut. Ja mallin päällä mekko voi olla aivan erillainen kuin itsesi päällä eli kannatan ostosreissua jonnekin ostoskeskukseen,jolloin pystyt paikan päällä kokeilemaan erilaisia asuja ja löytämään siten unelmiesi rippimekon! =)

Onnea etsintään! ;)

Pirtsakka persoona =)

misss

06.03.2010 22:12

Olen erimieltä minulla on kokemusta nettitilauksesta ja hyviä on tullut oma koko pitäää vain tietää ja siinnä se eikä se vaikeaa ole.

:) :) ♥ (: (:

Mirka

08.03.2010 01:53

Nelly.com

Apoicatar

14.03.2010 01:05

http://www.halonen.net/fi/etusivu/
    Tuolta ostin sillon joskus itselleni mekon :-) 120e siitä pulitin ja oon tainnut 2 kertaa käyttää, suosittelen siis ainakin ostamaan sellaisen mitä voi pitää vähän useamminkin Varsinkin jos maksaa siitä vähän enemmän

1 sivua

Yhteistyössä

Uusimmat

Aiheita: 9721 Viestejä: 352202

Suosituimmat

Aiheita: 9721 Viestejä: 352202