Baariin hiustyyli

Terve!

Olisiko ehdotuksii suht. pitkiin hiuksiin, et millainen hiustyyli sopisi baariin laitettavaksi? Joku helppo, koska en osaa oikein tehdä mitään. :p

Vastaa viestiin

1 sivua

heartshaped

26.01.2012 17:25

Millainen leikkaus sun tukassa on?

Itse yleensä vain suoristan ja sitten tupeeraan tuuheaksi. Joskus oon laittanut korkean poninhännän joko suorana tai pituudet voi myös kihartaa : )

http://mustikkaa.blogspot.com

Edams

26.01.2012 20:30

minulla on kerroksittain leikattu.

Edams

26.01.2012 20:30

minulla on kerroksittain leikattu.

glamnation

07.02.2012 21:01

Suorista ja laita korkealle poninhännälle tai tee iso kihara suttunuttura. Jos tykkäät tanssia niin, anna hiusten olla vain irti, niitä on sit kiva heilutella suorista tai tee vaikka sormikiharoita jos haluut vähän "juhlavamman" lookin

I'm not an alcoholic, alcoholics go to meetings. I'm a drunk, we go to parties. // Attack life. It's going to kill you anyways. // Drunken urge to make out with everyone. // SAVE WATER, DRINK TEQUILA!

even

07.02.2012 22:50

-kiharra kaikki ja jätä auki / kiharra ja kiinnitä parilla pinnillä sivuilta tukkaa taaksepäin.
    -tee toiselle tai molemmille sivuille pari lettiä ja nosta "otsatukka" ylös tupeeraamalla ja kampaa taakse parilla pinnillä kiinni muuten jätä hiukset auki
    -nosta kaikki hiukset ponnarille melko ylös ja tupeeraa kaikki hiukset ja kiepauta sitten nutturalle parilla pinnillä, niin että tulee vähän sottuinen, voi myös kammata siistimmäksi.
    -tee toiselle sivulle kaksi lettiä ja kiharra loput hiuksista toiselle puolelle.
    -nosta kaikki hiukset nutturalle ( huom. ei tupeerattu nuttura vaan enemmänkin suippo ylöspäin) ja kiinnitä pampulan päälle jotain kivoja käsikoruja, esim hopeenvärinen helmikäsikoru.

1 sivua

Yhteistyössä

Suosituimmat

Aiheita: 10688 Viestejä: 358269